Najnovšie články z kategórie Slovensko

Slováci stále so šancou na účasť dvoch mužov na olympijských hrách v Brazílii

Podľa postavenia Slovenska v najnovšom olympijskom rebríčku krajín by Slovensko mohlo vyslať do Rio de Janeiro až dvoch mužov v MTB XCO. Po dvoch olympiádach v Pekingu a v Londýne, kde sme nášho zástupcu v mužskej kategórii nemali, je situácia oveľa optimistickejšia.
Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia

Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.
Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike cross-country sa zúčastnila na Majstrovstvách sveta v nórskom meste Hafjell

V najprestížnejších kategóriách muži a ženy Elite Michal Lami a Janka Keseg Števková dosiahli svoje najlepšie umiestnenia na majstrovstvách sveta a pripísali si cenné body do osobného rebríčka UCI ako aj do olympijského rankingu krajín.
Fotogaléria: Cena Slovenska 2014

V dňoch 29. až 31.8 sa uskutočnili v okolí Žiliny cestné preteky, ktoré tvorili 4 etapy. Na štart sa postavili desiatky súťažiacich a na to, aká bola 4. etapa a následné vyhodnotenie sa môžete pozrieť vo fotogalérií. Celkovým víťazom sa po odjazdených 226,0 km stal KÄMNA Lennard z tímu Brandenburg-Cottbus s časom 5:52:37 a priemernou rýchlosťou 38,455 km/h.
Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...
Slovenská reprezentácia MTB cez víkend závodila vo francúzskom Méribe

Švajčiari Nino Schurter a Jolanda Neffová sa stali víťazmi nedeľňajších súťaží v elitnej kategórii mužov a žien v cross country na pretekoch Svetového pohára horských cyklistov vo francúzskom stredisku Méribel. Kým Neffová sa po záverečných pretekoch SP v sezóne stala víťazkou celkového hodnotenia, Schurter skončil druhý za v nedeľu druhým Francúzom Julienom Absalonom.
Letné čítanie do dažďa: Augustové číslo Cyklistickej dopravy

Leto je v plnom prúde a namiesto vylihovania vám prinášame augustové číslo Cyklistickej dopravy. Okrem zaujímavostí z domova a zo sveta vám prinášame rubriku cyklobiznis ako aj technológie. Taktiež sme pootravovali rozhovorom českého národného cyklokoordinátora Jaroslava Martinka, aby nám čo to povedal o projekte CentralMeetbike. Ako bonus prinášame prvú výzvu na konferenciu Cyklistická doprava 2014, ktorý sa tento rok bude konať v Bratislave.
Slovenská reprezentácia v MTB XCO v Chorvátsku

V sobotu 02.08.2014 sa slovenská reprezentácia v MTB XCO zúčastnila pretekov Svetového pohára kategórie C2 v chorvátskom meste Sv.Martin na Muri. Za krásneho slnečného počasia na náročnej trati sa slovenským pretekárom darilo. V hlavnej kategórií Elite vyhral Martin Haring a body do UCI si pripísal aj Jozef Bebčák za 10. miesto.
Slovenské bike video - Typical day

Aj na Slovensku vznikajú zaujímavé bike videá, ktoré zachytávajú pekné momenty na biku. Keď sa k tomu pridá ešte výborná hudba, potom sa video pozerá ešte lepšie. Takže tomuto videu dávame palec hore ;)
Camera and edit: Dominik Belanec
Rider: Jakub Stančík
Music: MGK - Wild Boy
Spot: Sliač
Slovensko v Top 10 UCI Olympic Qualification Ranking

UCI na svojej stránke zverejnila 1. priebežné poradie krajín v olympijskej kvalifikácii na LOH 2016 v Brazílii. Slovenskí muži sa v ňom nachádzajú na vynikajúcom 10. mieste. Túto pozíciu dosiahli najmä vďaka výborným výsledkom zo zahraničných pretekov C1 a C2 zaradených do kalendára UCI.
Júnové číslo Cyklistickej dopravy

Deti dostali vysvedčenie, my vám prinášame júnové číslo Cyklistickej dopravy. Môžete si prečítať, kde jazdia opäť cyklobusy, ako má správne vyzerať smerové dopravná značka pre cyklistov ako aj výsledky z májovej súťaže Na bicykli do práce.
Slovenská MTB reprezentácia na víťaznej vlne

Slováci sa zúčastnili cez víkend medzinárodných pretekov UCI 1. kategórie ASVO Österreich Grand Prix vo Windhaagu, ale aj pretekov kategórie C2 v maďarskom meste Czomor a v srbskom meste Novi Sad. Pozrite sa na to, aké krásne výsledky naši jazdci dosiahli.