Najnovšie články z kategórie Slovensko

Pod vianočný stromček: Decembrové číslo Cyklistickej dopravy 2014

Prijmite od maličký darček od tvorcov časopisu Cyklistická doprava, aby ste si chvíľku medzi upratovaním a vyprážaním našli čas na prečítanie decembrového čísla Cyklistickej dopravy. Prinášame vám v ňom novinky zo Slovenska, kde sa čo stavia a kde buduje, aké sú plány do budúcnosti. K tomu štipka technológií, ktoré môžu potešiť každého cyklistu. Aký má dopad počasie na cyklistiku, tak to vám povieme v článku, ktorý sa zaoberá analyzovaním dát o cyklistov a súvislosti s počasím. Ak vás zaujíma stavba cyklotrás, určite vás záujmu výhody cementobetónového krytu cyklotrás.
Hľadanie dobrodružstva

Ako ďaleko treba zájsť, ak chceš nájsť dobrodružstvo? Láka a očarúva len keď prenikneš jeho bránami a najviac si ho uvedomíš, až keď skončí. Ale kde ho teda hľadať? Odpoveď môže byť bližšie, než si myslíš...
Atmosféra stavania singletracku v Starej Ľubovni

Pozrite sa na to, ako vyzerá, keď sa stavia singletrack za Ľubovnianskym hradom. Oficiálne bude otvorený na jar a má dĺžku 3 km. Zopár šťastlivcov sa po ňom však už teraz preháňa, ako napríklad Misung, ktorý mu dáva hodnotenie 10/10 :).
Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť

Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov

Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.
Prešovské singletracky

Na viacerých miestach po Slovensku vznikajú postupne parádne trate na jazdenie, o ktoré sa starajú partie bike nadšencov. Ako dobre sa po takýchto singláčoch jazdí, tak minimálne podobne dobre sa aj pozerá na kvalitne spracované slovenské video z jedného takéhoto miesta...
Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov

Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.
Podarené slovenské MTB video - GPS Watcher

Strmý, skalnatý, korenistý a na niektorých miestach exponovaný. To je len stručný popis trailu vo videu, no keď od jazdenia očakávate špecifickú atmosféru mountain bikingu, takýto trail sa pre vás stane legendárny.
Fotogaléria: Ako reprezentácia Slovenska v MTB zbierala cenné UCI body v Malajzií a Michal Lami vyhral etapové preteky

Naši traja pretekári kategórie muži Elite Michal Lami, František Lami a Martin Haring bojovali v závodoch Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014. Hlavný cieľ reprezentačného výjazdu bol zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie, čo sa aj podarilo. Pozrite si ako to vyzeralo na trati aj v okolí pretekov.
Michal Lami vyhral etapové závody v Malajzií

Michal Lami výborne zvládol 6 náročných etáp v ťažkých podmienkach a silnej medzinárodnej konkurencii. Spolu s ďalšími Slovenskými reprezentantmi sa výborne umiestnili a získali dôležité UCI body do olympijskej klasifikácie.
Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii

Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike (olympijskej disciplíne cross-country) vycestovala v zložení - traja pretekári kategórie muži Elite, menovite: Michal Lami, František Lami a Martin Haring, 08. októbra 2014 na UCI maratón a 6denné etapové preteky v horskej cyklistike S2 kategórie: „Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014“ do Malajzie (ostrov Langkawi). Hlavným cieľom reprezentačného výjazdu je zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie (LOH 2016).
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur

Tak sme pekne odštartovali nielen nový školský rok, ale aj najpodstatnejšiu akciu v tomto roku. A to bola nepochybne konferencia Cyklistická doprava 2014, ktorá sa uskutočnila v našom hlavnom meste po prvýkrát. O tom ako konferencia prebiehala sa môžete dočítať práve v našom novom čísle. Orkem toho bol september charakteristický Európskym týždňom mobility, ktoré sa tento rok konalo vo vyše 28 mestách na Slovensku, čo je určite zaujímavý rekord.