Najnovšie články z kategórie Slovensko

Slováci s početnou výpravou i s dobrými výhliadkami

Úvodnou časovkou družstiev sa v nedeľu začnú vo Florencii majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike. Šampionát na toskánskych cestách, ktorý potrvá do 29. septembra, bude pútať pozornosť slovenských fanúšikov.
Posledné dve elite miestenky na MS pre Tybora a Jurča

Posledné dve voľné miesta v slovenskom tíme pre preteky s hromadným štartom kategórie mužov - elite na majstrovstvá sveta v cyklistike v talianskej Florencii, ktoré sa budú jazdiť v nedeľu 29. septembra, budú patriť Matejovi Jurčovi a Patrikovi Tyborovi.
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Na MS sa predstaví 14 Slovákov vrátane Sagana

Štrnásť slovenských cyklistov v kategóriách muži-elite, muži do 23 rokov, juniorov a junioriek sa predstaví od 22. do 29. septembra 2013 na majstrovstvách sveta vo Florencii, v širšom výbere figuruje šestnásť jazdcov.
V juhoafrickom Pietermaritzburgu sa skončili Majstrovstvá sveta 2013 v MTB cross-country

Reprezentačné družstvo zložené z pretekárov Michal Lami, František Lami, Jozef Bebčák a tímovej manažérky Jany Lamiovej sa zúčastnilo majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross-country v juhoafrickom Pietermaritzburgu.
Tatry, II. časť - ďalšie 300 kilometrové cyklistické potulky

Presne 323 kilometrov pomedzi naše hory a popod naše národné symboly (tak to) Chopok, Ďumbier, Gerlach či Kriváň... A Kráľová Hoľa? - Konečne zdolaná! - Do tretice všetko dobré. Ďalší zo série dlhých cyklovýletov.
Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty

Cyklotrialistka Tatiana Janíčková vybojovala pre Slovensko prvú zlatú medailu z tohtoročných majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a cyklotriale v juhoafrickom Pietermaritzburgu. Devätnásťročná Slovenka triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.
Reprezentanti v zjazde na ceste do Pietermaritzburgu

Traja reprezentanti v zjazde na horských bicykloch dnes odleteli reprezentovať Slovensko do Juhoafrickej republiky, kde sa v meste Pietermaritzburg konajú Majstrovstvá Sveta.
Okolo Tatier na bicykli...alebo 400 kilometrov jednou ranou

Pätnásťhodinové dobrodružstvo, od východu až po západ slnka, dvomi krajinami, s 11 litrami tekutín, krížom-krážom pomedzi naše i susedné hory a predsa takmer bez nich. Slovnému spojeniu "Tip na cyklovýlet" som sa radšej v tomto prípade vyhol.
V Estónsku bude reprezentovať sedem Slovákov

Sedem pretekárov bude reprezentovať Slovensko na majstrovstvách sveta v orientačnej cyklistike v estónskom Rakvere, ktoré sa uskutočnia od 27. do 31. augusta. Celkovo sa na šampionáte predstaví 261 pretekárov z 26 krajín. Slovensko budú reprezentovať medzi ženami Natália Tyszová (ATU Košice), Stanislava Fajtová, Daniela Trnovcová (obe ŠK Vazka Bratislava) a juniori Teodor Takáč (ŠK Hadveo B. Bystrica), Matej Müller, Ján Andrej Cully, Tomáš Jánoška (všetci ŠK Vazka Bratislava).
Ďalšie pódiové umiestnenie pre slovenskú reprezentáciu

V sobotu 24.08.2013 sa v Ostrave na SP kat.C1 v MTB Cross country podaril husársky kúsok slovenským reprezentantom, ktorí sa postavili na stupne víťazov spolu s olympijským víťazom Jaroslavom Kulhavým. Na pretekoch sa zúčastnili pretekári s Ukrajiny, Rakúska, Maďarska, Poľska a domáceho Česka.
Na bicykli okolo Slovenska 2013

13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.