Najnovšie články z kategórie Slovensko

Bilancia prvej sezóny PROefektu

V marci 2013 vznikol cyklistický tím "PROefekt team". Tím pozostáva z licencovaných jazdcov a hobby športovcov. V tomto článku sumarizujeme výsledky, ktoré stoja za prvou sezónou pretekárov s licenciami na riadnych pretekoch.
Tip na cyklovýlet - V samotnom srdci Európy

Jeden deň, dve kolesá, dva vysielače, tri banské mestá a 240 slnečných kilometrov. "Dnes je pekný deň, niekam vybehnem slnko páli, skúsim bicykel" Hexáci to teda vystihli.
Slováci bodovali na pretekoch v Číne PR článok

Slováci bodovali na pretekoch v Číne

Slovenská reprezentácia MTB sa zúčastnila 21.09. a 22.09.2013 pretekov SP C1 v Guiyangu v Číne, v zložení muži elite: Michal Lami,Bebčák Jozef a za ženy štartovala Zuzana Vojtašová.
Slováci majú za sebou najúspešnejší šampionát

Prezident Slovenského zväzu cyklistiky (SZC) Peter Privara dúfal v medailu z elitných pretekov mužov, z majstrovstiev sveta vo Florencii však napriek tomu odchádza spokojný.
Sagana radia medzi favoritov, cíti sa byť pripravený

(od vyslaného redaktora Petra Pašutha) - Vincenzo Nibali, Fabian Cancellara a Peter Sagan sú najčastejšie mená v tipoch na víťaza nedeľňajšieho vrcholu majstrovstiev sveta vo Florencii. Do okruhu favoritov sa radia aj Christopher Froome a Španieli na čele s Albertom Contadorom, Joaquinom Rodríguezom a Alejandrom Valverdem.
Slováci vo štvrtok trénovali, Peter Sagan prednášal

(od vyslaného redaktora Petra Pašutha) - Štvrtkový voľný deň na majstrovstvách sveta v cyklistike vo Florencii a okolí vyplnili slovenskí reprezentanti tréningom a Peter Sagan i prednáškou a diskusiou na konferencii pre juniorov - účastníkov šampionátu. Slováci majú rozložený svoj stan v hoteli Villa la Reggia v tichom prostredí v Spianate. Z hotela vyrážajú na tréningy po okolitých toskánskych cestách. Vo štvrtok si mohli od 10.00 do 12.30 h vyskúšať aj okruh, na ktorom sa bude od piatka do nedele v jednotlivých kategóriách bojovať o majstrovské tituly.
Slováci s početnou výpravou i s dobrými výhliadkami

Úvodnou časovkou družstiev sa v nedeľu začnú vo Florencii majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike. Šampionát na toskánskych cestách, ktorý potrvá do 29. septembra, bude pútať pozornosť slovenských fanúšikov.
Posledné dve elite miestenky na MS pre Tybora a Jurča

Posledné dve voľné miesta v slovenskom tíme pre preteky s hromadným štartom kategórie mužov - elite na majstrovstvá sveta v cyklistike v talianskej Florencii, ktoré sa budú jazdiť v nedeľu 29. septembra, budú patriť Matejovi Jurčovi a Patrikovi Tyborovi.
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Na MS sa predstaví 14 Slovákov vrátane Sagana

Štrnásť slovenských cyklistov v kategóriách muži-elite, muži do 23 rokov, juniorov a junioriek sa predstaví od 22. do 29. septembra 2013 na majstrovstvách sveta vo Florencii, v širšom výbere figuruje šestnásť jazdcov.
V juhoafrickom Pietermaritzburgu sa skončili Majstrovstvá sveta 2013 v MTB cross-country

Reprezentačné družstvo zložené z pretekárov Michal Lami, František Lami, Jozef Bebčák a tímovej manažérky Jany Lamiovej sa zúčastnilo majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross-country v juhoafrickom Pietermaritzburgu.
Tatry, II. časť - ďalšie 300 kilometrové cyklistické potulky

Presne 323 kilometrov pomedzi naše hory a popod naše národné symboly (tak to) Chopok, Ďumbier, Gerlach či Kriváň... A Kráľová Hoľa? - Konečne zdolaná! - Do tretice všetko dobré. Ďalší zo série dlhých cyklovýletov.