Najnovšie články z kategórie Slovensko

Na bicykli okolo Slovenska

Nápad, ktorý som nosil v hlave niekoľko rokov. Neustále som to odkladal a vždy sa našiel dôvod, prečo cestu nezrealizovať. Tento rok sa však moje odhodlanie vystupňovalo na maximum a práve preto už v tejto chvíli šliapem do pedálov. Spolu so mnou sa na cestu vydal aj poľský kolega Lukasz, ktorý sa o akcii dozvedel na internete.
Kriváň na biku

Vysoké Tatry a ich okolie ponúka nepochybne množstvo krásnych miest na jazdenie, no zdolať Kriváň chce určite množstvo skúseností, nervov a odvahy.
SR vďaka Petrom Saganovi a Velitsovi druhá v rebríčku UCI

Slovensko postúpilo vďaka 4 bodom Petra Velitsa na tohtotýždňových pretekoch Okolo Baskicka na 2. miesto v hodnotení krajín rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie. Suverénne vedie Španielsko so 447 bodmi, SR má na konte 322 bodov. Slováci preskočili v renkingu všetky cyklistické veľmoci, za nimi nasledujú Taliani (320), Francúzi (316) a Briti (309).
Okolo Slovenska tentoraz z Košíc do Bratislavy

V poradí 57. ročník najstarších cyklistických pretekov pod Tatrami Okolo Slovenska sa uskutoční od 4. do 8. júna na cestách medzi Košicami a Bratislavou. Organizátori už naplno pripravujú podujatie, ktoré má dlhoročnú tradíciu a záujem oň je v mnohých krajinách sveta. Etapovými centrami budú tento rok okrem dvoch najväčších slovenských miest aj Humenné, Stropkov, Liptovský Hrádok a Trenčín. Záštitu nad jednotlivými časťami prevzali primátori etapových miest, celé podujatie zaštítil predseda Národnej rady SR Pavol Paška.
Hroziace záplavy prinútili organizátorov zmeniť program

Organizátori víkendových majstrovstiev sveta v cyklokrose v americkom Louisville pre vysoké riziko záplav zmenili časový program a šampionát zredukovali z dvoch dní na jeden. Všetky preteky sa uskutočnia už v sobotu. Zmena nastala po piatkovom popoludňajšom stretnutí zástupcov organizačného výboru, miestnych autorít a Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI). Medailové ceremoniály sa neuskutočnia bezprostredne po skončení súťaží, ale až po záverečných pretekoch dňa.

AM.EN Opening Slanske 2012

Trochu Am/En jazdenia zo slovenskej produkcie nikdy neuškodí!
Horyzonty 2012

Nezabudnite že už tento týždeň sa uskutoční festival dobrodružných filmov HoryZonty.
Slováci sa v elite pokúsia o dobré umiestnenie

Vrcholom svetového šampionátu v cestnej cyklistike v holandskej provincii Limburg budú nedeľňajšie preteky elite s hromadným štartom na 261 km. Na štart v Maastrichte sa postaví aj šestica slovenských cyklistov Peter Sagan, Peter Velits, Martin Velits, Juraj Sagan, Maroš Kováč a Matej Jurčo. Cyklistov v pelotóne čaká náročná porcia 261 km.
DAVORIN XCM Slovak Paradise- report

Tento víkend sa konalo v Hrabušiciach dvanáste kolo cyklomaratónskej MTB série s názvom Davorin XCM Slovak Paradise - Hrabušice. Naša výprava (tomas11, nomad a ja) sme išli už v piatok, keďže z Bratislavy to nie je zrovna najbližšie a navyše nomada sme brali v Hronskom Beňadiku. Cesta prebehla vcelku rýchlo, dokonca sme si spravili „výlet“ keď sme nešli klasicky cez Donovaly, ale cez východnejší horský priechod cesty 72 – cez Čertovicu (Podbrezová – Liptovský Hrádok). Naskytli sa nádherné panorámy, skoro ako v Alpách .
Slovenská OSKA

Nejde o pretek, jazda je v rade za sebou max. vo dvojici bez obmedzenia cestnej premávky.
Každý účastník je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľa a pravidlá cestnej premávky.
Usporiadateľ absolútne nezodpovedá za účastníkov a jazda je dobrovoľná, plne na vlastnú zodpovednosť. Vzhľadom k aktuálnemu stavu počasia, stavu pelotónu a pod. si usporiadateľ vyhradzuje právo na aktuálne zmeny trasy, ubytovania a pod.
DAVORIN XCM Slovak Paradise PR článok

DAVORIN XCM Slovak Paradise

Horský cyklomaratón určený pre aktívnych športovcov so špeciálnou trasou pre začínajúcich cyklistov a mládež v sprievode rodičov, trasa vedie atraktívnou oblasťou SLOVENSKÝ RAJ – SEVER
povrch trate štrk, kamene, spevnené cesty, lesné chodníky, vodorovné rebríky a stupačky, asfalt, poľné cesty a tráva.
Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove PR článok

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove

Aj keď panoramatický prstenec malebných hôr, vinúci sa okolo Zliechova, plný sýtej zelene a prebúdzajúcej sa jarnej prírody sa už od skorého rána doslova kúpal v zlatistých lúčoch hrejivého slnka, nezadržateľne sa derúceho čoraz vyššie na azúrovo modrú oblohu, záver úvodného podujatia druhého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov už zďaleka taký idylický nebol.