Najnovšie články z kategórie Slovensko

Šiesty slovenský titul v olympijskom triatlone pre Šimka

Pavel Šimko z Realiz sport teamu Bratislava sa stal šiestykrát v kariére majstrom Slovenska v olympijskom triatlone (1,5 km plávanie - 40 km cyklistika - 10 km beh). Na Žilinskom triatlone skončil v sobotu na 2. mieste za Balázsom Pocsaiom z Maďarska, ale ako najlepší Slovák si vybojoval majstrovský titul.
Zjazd v Bachledovej doline pre Polca a Pialovú

Výsledky nedeľňajšieho 4. kola Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov v Bachledovej doline.
4. kolo SP v zjazde 2011 - Bachledova Dolina

Termín konania:

Nedeľa 17.7.2011
Majstrovský titul pre Petra Sagana

Cyklista Peter Sagan bude v ďalšom priebehu sezóny jazdiť v elitnom profesionálnom pelotóne v drese majstra Slovenska, ktorý si vybojoval v nedeľu na spoločnom česko-slovenskom šampionáte v Olomouci. Sagan sa stal absolútnym víťazom pretekov, keď triumfoval s náskokom 53 sekúnd pred Petrom Benčíkom, ktorý sa stal českým šampiónom.
Slovenské tituly v časovke pre Polievku a Števkovú

Majstrom Slovenska v cyklistickej časovke sa na spoločnom česko-slovenskom šampionáte v Šumperku stal Pavol Polievka. Štyridsaťdvaročný cyklista Trek KCK Oslany absolvoval náročnú 44 km dlhú trať za 1:08:29 h a v hodnotení majstrovstiev Slovenska bol o 1:04 min rýchlejší ako Roman Broniš zo Sparty Praha. Bronz si vybojoval Róbert Nagy z Dukly Trenčín Merida.
Novikov celkovým víťazom Okolo Slovenska

Rus Nikita Novikov sa stal celkovým víťazom 55. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťjedenročný jazdec tímu Itera-Kaťuša rozhodol definitívne o najväčšom úspechu vo svojej doterajšej kariére na ceste prvenstvom v sobotňajšej časovke z Čunova do Gabčíkova, ktorá merala 31,9 km.
Kononenko víťazom 5. etapy Okolo Slovenska

Rus Nikita Novikov je aj po 5. etape lídrom 55. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Stredajší 176,5 km dlhý presun od vodného diela Čierny Váh do Veľkého Krtíša sa skončil triumfom Ukrajinca Michajla Kononenka, ktorý sa presadil v záverečnom súboji vedúcej trojčlennej skupiny.
Liptovsko-tatranská etapa pre Cieslika, Novikov lídrom

Poliak Pawel Cieslik sa stal víťazom štvrtého pokračovania 55. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska so štartom a cieľom pri Tatralandii v Liptovskom Mikuláši (160,8 km). Aj po liptovsko-tatranskej etape sa držiteľ žltého dresu lídra pretekov nezmenil, v celkovom hodnotení vedie Rus Nikita Novikov z tímu Itera-Kaťuša, ktorý má pred Chorvátom Tomislavom Danculovičom náskok 10 sekúnd.
Chavez víťazom 3. etapy Okolo Slovenska

Kolumbijčan Miguel Angel Rubiano Chavez sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Rajca do areálu Tatralandie pri Liptovskom Mikuláši a merala 138,4 km. Lídrom 55. ročníka zostal aj naďalej Rus v službách Itera Kaťuša Nikita Novikov, ktorý má pred Chorvátom Tomislavom Danculovičom náskok 10 sekúnd.
Novikov novým lídrom Okolo Slovenska

Rus Nikita Novikov sa stal víťazom nedeľňajšej 2. etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska so štartom a cieľom v Handlovej (180 km) a je zároveň aj novým lídrom 55. ročníka. Zo žltého trička vedúceho pretekára vyzliekol 21-ročný jazdec tímu Itera-Kaťuša po najdlhšej etape Argentínčana Maxima Richeza.
55. ročník OKOLO SLOVENSKA

V termíne 4. až 11. júna 2011 sa uskutoční medzinárodný cyklistický etapový pretek Okolo Slovenska 2011 a prinesie tak závan profesionálnej cestnej cyklistiky aj na Slovensko. Ak sa chcete prísť pozrieť, povzbudiť alebo sa chystáte jazdiť, všetko potrebné nájdete v článku.