Najnovšie články z kategórie Slovensko

Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty

Cyklotrialistka Tatiana Janíčková vybojovala pre Slovensko prvú zlatú medailu z tohtoročných majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a cyklotriale v juhoafrickom Pietermaritzburgu. Devätnásťročná Slovenka triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.
Reprezentanti v zjazde na ceste do Pietermaritzburgu

Traja reprezentanti v zjazde na horských bicykloch dnes odleteli reprezentovať Slovensko do Juhoafrickej republiky, kde sa v meste Pietermaritzburg konajú Majstrovstvá Sveta.
Okolo Tatier na bicykli...alebo 400 kilometrov jednou ranou

Pätnásťhodinové dobrodružstvo, od východu až po západ slnka, dvomi krajinami, s 11 litrami tekutín, krížom-krážom pomedzi naše i susedné hory a predsa takmer bez nich. Slovnému spojeniu "Tip na cyklovýlet" som sa radšej v tomto prípade vyhol.
V Estónsku bude reprezentovať sedem Slovákov

Sedem pretekárov bude reprezentovať Slovensko na majstrovstvách sveta v orientačnej cyklistike v estónskom Rakvere, ktoré sa uskutočnia od 27. do 31. augusta. Celkovo sa na šampionáte predstaví 261 pretekárov z 26 krajín. Slovensko budú reprezentovať medzi ženami Natália Tyszová (ATU Košice), Stanislava Fajtová, Daniela Trnovcová (obe ŠK Vazka Bratislava) a juniori Teodor Takáč (ŠK Hadveo B. Bystrica), Matej Müller, Ján Andrej Cully, Tomáš Jánoška (všetci ŠK Vazka Bratislava).
Ďalšie pódiové umiestnenie pre slovenskú reprezentáciu

V sobotu 24.08.2013 sa v Ostrave na SP kat.C1 v MTB Cross country podaril husársky kúsok slovenským reprezentantom, ktorí sa postavili na stupne víťazov spolu s olympijským víťazom Jaroslavom Kulhavým. Na pretekoch sa zúčastnili pretekári s Ukrajiny, Rakúska, Maďarska, Poľska a domáceho Česka.
Na bicykli okolo Slovenska 2013

13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.
Na MS do JAR deväť Slovákov

Na majstrovstvách sveta v horskej cyklistike a cyklotriale pod hlavičkou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v juhoafrickom Pietermaritzburgu bude Slovensko reprezentovať deväť pretekárov.
Slovenská reprezentácia na ME mládeže v Grazi

V Rakúskom meste Graz sa konali v dňoch 12 -16.08.2013 majstrovstvá Európy mládeže. Slovenská reprezentácia nominovala dva tými starších žiakov a jeden tím kadetov.
Ďalšie body do hodnotenia UCI na JBG-2 MTB RACE

Ďalšie body do rangingu UCI získali v sobotu slovenskí reprezentanti na JBG-2 MTB RACE, pretekoch kategórie UCI C2 v Ustroni v Poľsku. V kategórii Muži Elite obsadil Michal Lami 2. miesto (20 bodov), Martin Haring 5. miesto (10 bodov) a Jozef Bebčák 10. miesto (1 bod). František Lami skončil v kategórii U23 na 2. mieste (6 bodov).
Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).
Michal Lami víťazom pretekov kategórie UCI C2 v Chorvátsku

Slovenský reprezentant Michal Lami sa stal v nedeľu víťazom pretekov XCO Halicanum Trophy kategórie UCI C2 v chorvátskom Sv. Martin na Muri a pripísal si ďalších 30 bodov do rebríčka UCI.
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka PR článok

Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.