Najnovšie články z kategórie Spd

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie PR článok

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie

V škótskom Fort William predstavilo Shimano v spolupráci s Athertonovcami nové tretry a pedále pre technické disciplíny. Pozrime sa bližšie na to, čo je nové...
Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.
Obavy pred nášľapnými pedálmi SPD a prvé skúsenosti a postrehy po 5 mesiacoch jazdenia

Ak sa bikujete nejaký ten piatok a chcete sa posunúť dopredu v jazdných schopnostiach a tým pádom získať lepší zážitok z jazdy, určite prejdite na SPD-čka alebo podobné formy nášľapných pedálov. V prípade lacnejších tretier, sa môžete spolu s dávkou odvahy za približne 100 eur posunúť výrazne vpred v jazdení. Nasledujúci článok je prehľadom najčastejších obáv a prvých skúseností po prechode z klasických pedálov na SPD.