Články v kategórii 'Sport' (34 článkov)

Sacharidy - dôležitý zdroj energie

30.03.2020 6 522 47 31

O tom, ako je príjem sacharidov pred, počas a po výkone pre cyklistu dôležitý a ako vďaka správnemu načasovaniu môžete vyhrať aj Giro.
Imunita – vplyv tréningu a životného štýlu

15.03.2020 7 848 10 95

Ako vieme našu prirodzenú obranyschopnosť ovplyvniť a čo na ňu všetko vplýva, si povieme formou videa článku.
Test: Rock Machine Torrent 90-29 - na pomedzí cross-country a trailu

18.11.2019 8 761 22 17

Český výrobca Rock Machine má zacielené na cyklistov, ktorí si svoju jazdu chcú predovšetkým užiť, čoho dôkazom je aj modelový rad Torrent, ktorý spadá do kategórie “Sport”. Poďme sa spolu pozrieť na to, ako sa Torrent 90 osvedčil v teréne.
Intersport - správa o športe 2019

05.10.2019 3 255 12 4

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Ako zatočiť so stresom

PR 18.02.2019 3 139

Žijeme v dobe, kedy sme neustále obklopení faktormi, ktoré spôsobujú stres. Uponáhľanosť, stále väčšie nároky na zamestnancov, malý priestor na psychohygienu, to všetko prispieva a hrá do karát stresu.
Video: Skúste v zime aj iné aktivity, napr. bežky

07.02.2019 3 671 18 20

Plány na celoročné jazdenie na biku môže tuhá zima a bohatá snehová nádielka raz-dva prekaziť. Netreba však rezignovať, ale využiť tieto možnosti na ďalšie aktivity.
Prekvapte rodinu a blízkych novým bicyklom

PR 19.12.2018 2 488

Blížia sa Vianoce, ktoré sú najmä z pohľadu detí obdobím dostávania darčekov. Hoci počasie vonkajším športom až tak nepraje, rodinu a blízkych môžete potešiť aj športovými pomôckami, ktoré využijú v inom ročnom období.
Bicyklovať sa dá nielen v prírode, ale aj v pohodlí domova

PR 26.11.2018 3 300

Existujú ľudia, ktorí majú radi pohyb, no do fitness centra by ste ich za nič na svete nedostali.
Video: Ako sa správať pri jazdení v horách

06.11.2018 4 967 27 76

Bicykel prírodu rozhodne neničí a je len na nás, aby sme šírili dobré meno cyklistov v lese a v horách.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

PR 02.11.2018 2 258

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

02.10.2018 9 665

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Viete vybrať kvalitný a spoľahlivý bicykel?

PR 28.09.2018 4 458

Ak ste sa rozhodli konečne vymeniť váš starý bicykel za novší model, v tom prípade by ste mali poznať niekoľko základných faktorov, ktoré by ste pri výbere mali jednoznačne zvážiť aj vy.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 964)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 785)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 660)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 202)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 506)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 136)