ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Sportful' (13 - 15 z 15 článkov)

Test: Zimné rukavice v prevedení Sportful Fiandre

18.01.2017 7 459 9 8

O rukaviciach sme v poslednej dobe publikovali viacero článkov a správna odpoveď na problematiku udržania prstov v teple, nie je vôbec jednoduchá. Každý z nás vníma chlad rozlične, pričom jazdíme v rôznych intenzitách, ktoré ovplyvňujú faktory tepla a potenia. Na začiatku zimy sa mi dostali do dlhodobého testovania dva zaujímavé páry rukavíc, jedny určené do miernejšej zimy a prechodného obdobia jeseň/zima/jar a druhé skôr do mínusových teplôt. A práve odolnejšie rukavice Sportful Fiandre si bližšie predstavíme v nasledujúcich riadkoch.
Test: Sportful Fiandre - neuveriteľne univerzálna a veľká časť produktov nájde uplatnenie skutočne počas celého roka

19.06.2016 8 164 6 10

Fiandre, teda po našom Flámsko, je ucelená kolekcia od značky Sportful pre počasie, kedy nie je úplne jasno, bezvetrie a vonku 25°C. Použitie je ale ďaleko širšie, ako to vystihujú samotné názvy niektorých produktov. Poďme sa teda bližšie pozrieť, čo dokáže ponúknuť táto kolekcia aj užívateľom, ktorí nebrázdia len cesty po kockách na severe Belgicka.
Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit

PR 04.05.2016 3 752

V Taliansku majú svoje korene mnohé kvalitné značky športového oblečenia. Práve odtiaľ pochádza aj Sportful, ktorý už je na Slovensku pomerne známy a zabehnutý. V súčasnosti má k Slovensku táto značka ešte o čosi „bližšie“, pretože práve Sportful oblieka tím Tinkoff, kde jazdí množstvo našich jazdcov, vrátane majstra sveta, Petra Sagana.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 290)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 811)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 561)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 460)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 354)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 161)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 076)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)