Najnovšie články z kategórie Sportful

Sportful HotPack – chlad vás nesmie prekvapiť PR článok

Sportful HotPack – chlad vás nesmie prekvapiť

Poznáme to všetci - vonku je slnečné počasie a nikomu sa nechce nosiť vrstvy navyše. Práve v tom momente, kedy ste najďalej od domu sa objavia mračná alebo začne vyčíňať vietor. Práve kolekcia HotPack je tým záchrancom, ktorého v týchto dňoch potrebujete.
Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne PR článok

Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne

Neustále sa meniace podmienky nie sú dôvod, aby ste zostali doma. Práve s tým vie výrazne pomôcť špeciálna kolekcia od značky Sportful, ktorá sa zrodila v náročných podmienkach severských klasík.
Výbava Petra Sagana do horúcich dní PR článok

Výbava Petra Sagana do horúcich dní

Po miernom ochladení na začiatku prázdnin sa nám leto zase rozbehlo na plné obrátky a vyzerá to tak, že na nás ešte niekoľko poriadnych horúcich dní čaká. Čo nosí náš najlepší cyklista Peter Sagan v podobných podmienkach?
Výbava pre dámy – aby bola jazda komfortná

Dobrý pocit z jazdy okrem výberu cieľovej destinácie, počasia, sprievodu či stavu kondície, v nemalej miere ovplyvní aj to, čo máme na sebe. Značka Sportful nám vie, milé dámy, pomôcť tento problém vyriešiť.
Sportful a Peter Sagan opäť spolu PR článok

Sportful a Peter Sagan opäť spolu

Tím s Petrom Saganom vo svojom strede BORA-hansgrohe, bude v sezóne 2018 obliekať taliansky Sporful. V novom dizajne môžete vyraziť aj vy...
Test: Bunda, ktorá prekvapí všestrannosťou, malým rozmerom a hmotnosťou iba 50 g

Ľahká bunda by mala byť nedeliteľnou súčasťou výbavy každého bikera. Takou sa pre mňa pred rokom stala bunda Sportful Hot Pack Ultralight, u ktorej ma už pri papierových parameteroch zaujala jej skladnosť a nízka hmotnosť.
Test: Zimné rukavice v prevedení Sportful Fiandre

O rukaviciach sme v poslednej dobe publikovali viacero článkov a správna odpoveď na problematiku udržania prstov v teple, nie je vôbec jednoduchá. Každý z nás vníma chlad rozlične, pričom jazdíme v rôznych intenzitách, ktoré ovplyvňujú faktory tepla a potenia. Na začiatku zimy sa mi dostali do dlhodobého testovania dva zaujímavé páry rukavíc, jedny určené do miernejšej zimy a prechodného obdobia jeseň/zima/jar a druhé skôr do mínusových teplôt. A práve odolnejšie rukavice Sportful Fiandre si bližšie predstavíme v nasledujúcich riadkoch.
Test: Sportful Fiandre - neuveriteľne univerzálna a veľká časť produktov nájde uplatnenie skutočne počas celého roka

Fiandre, teda po našom Flámsko, je ucelená kolekcia od značky Sportful pre počasie, kedy nie je úplne jasno, bezvetrie a vonku 25°C. Použitie je ale ďaleko širšie, ako to vystihujú samotné názvy niektorých produktov. Poďme sa teda bližšie pozrieť, čo dokáže ponúknuť táto kolekcia aj užívateľom, ktorí nebrázdia len cesty po kockách na severe Belgicka.
Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit PR článok

Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit

V Taliansku majú svoje korene mnohé kvalitné značky športového oblečenia. Práve odtiaľ pochádza aj Sportful, ktorý už je na Slovensku pomerne známy a zabehnutý. V súčasnosti má k Slovensku táto značka ešte o čosi „bližšie“, pretože práve Sportful oblieka tím Tinkoff, kde jazdí množstvo našich jazdcov, vrátane majstra sveta, Petra Sagana.