Najnovšie články z kategórie Strazov

Tip na výlet: Strážovské vrchy a okolie na žiletke

Pred pár rokmi som sa priženil do regiónu Horná Nitra, kde som viac-menej automaticky začal preskúmavať miestne „lokálky”.
Tip na výlet: Strážovské vrchy - nenápadné ale o to krajšie

Nejdeme do veľkej výšky, ani hore nečakajú obrovské panorámy. Ale napriek tomu by bola škoda túto oblasť prehliadnuť a ako inšpirácia možno poslúži video a menší článok.
Tip na výlet: Po stopách Strážovských jaskýň

Veľa z vás možno vie, že v Strážovských vrchoch sa nachádza kvantum jaskýň.To, že tie najzaujímavejšie z nich spája sieť asfaltových zvážnic a môžete ich hravo preskúmať v rámci jedného dlhšieho výjazdu, už vie asi podstatne menej ľudí.
Tip na výlet: Po rodnom kraji Ľudovíta Štúra a Alexandra Dubčeka alias pohodové kopčeky v okolí Uhrovca

Južná časť Strážovských vrchov neďaleko Bánoviec nad Bebravou skrýva viacero zaujímavých cestičiek, ktoré sme sa spolu s double rozhodli preskúmať. Našťastie sme mali aj zopár tipov od fóristov znalých miestne pomery, tak sme išli na istotu.
Author Strážovský bikemaratón - fotogaléria

Keďže som dnes išiel do Súľova aj pretekať, tak tentokrát menšia fotogaléria z Author Strážovského bikemaratónu. Počasie konečne výborné, tak akurát. Organizácia na celkom slušnej úrovni. Nálada v cieli výborná. Kopec cien v tombole. To je len zopár headlinov z pripravovaného článku.
Slavomír Strečanský - AUTHOR Strážovský bikemaratón

Author Strážovský bikemaratón má za sebou dva mokré a jeden horúci ročník. Zhodou okolností som sa zúčastnil práve toho horúceho. Nadával som vtedy ako pohan ale potom, čo som sa dozvedel, aké ostatné dva ročníky mokré, to beriem oveľa pokojnejšie...
Author Strážovský Bikemaratón predo dvermi

Už len pár dní ostáva do štartu 7.ročníka AUTHOR Strážovského bikemaratónu, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Podujatie je súčasťou štvordielnej AUTHOR maratón série MTB 2005, prestížnej česko-slovenskej VELO série MTB 2005 a je zároveň 3. kolom Slovenského pohára v MTB maratónoch. Dňom D je pre organizátorov 4.jún 2005.
Author Strážovský Bikemaratón 2005

Taký menší preview tohto maratónu sme tu už tento rok v podobe článku mali, tu nájdete kompletné propozície, mapu tratí, profily a aj to, čo dostanete, ak sa na štart postavíte...