Najnovšie články z kategórie Topolcianky

Detská tour Petra Sagana -  pokračovanie série v Topoľčiankach

Detská tour Petra Sagana - pokračovanie série v Topoľčiankach

Topoľčianky sú „liaheň” mládežníckej MTB cyklistiky a aj preto sa Detská tour Petra Sagana po ročnej prestávke znovu vrátila do mesta vína a koní.
Reportáž: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky - zábava v ideálnych podmienkach

Z môjho pohľadu ponúkajú Topoľčianky najzábavnejšiu a najtechnickejšiu trať z celej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR, a to sa mi opäť potvrdilo.
Pozvánka: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky - rozprúdiť krv pod Tribečskými vrchmi

Rozbehnutý vlak v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa tentokrát presunie do Topoľčianok a my pri tom nesmieme chýbať.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2022 – sezóna ako má byť

Každý maratón v sérii je iný, každý rok prináša nové výzvy. Poďte sa s nami pozrieť, čo všetko môžete zažiť, či už ako pretekár alebo fanúšik, na trati najpopulárnejšej série horských maratónov.
Reportáž: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky 2022 – nestratiť sa v ťažkej konkurencii

Maratóny, ktorých 1. ročníky som absolvoval a ktoré sú v miestach, ktoré bežne jazdím, považujem za svoje srdcovky. A Topoľčianky, vzdialené 6 km od svokrovcov, spĺňajú obe podmienky.
Pozvánka: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky - MSR v maratóne 2022

V sobotu 25. júna 2022 sa pod Hrušovským hradom opäť zrodí kráľ Hrušova. Bude sa tu konať ďalšie kolo seriálu ŠKODA BIKE OPEN TOUR a zároveň majstrovstvá Slovenska v XCM.
Tip na výlet: Hlboká dolina – ihrisko nielen pre MTB

Hlboká dolina (lokálne nazývaná Hostianska) a jej okolité lesy ležia na rozhraní Vtáčnika, Pohronského Inovca a bájneho Tribeča. Nebojte sa, verím, že sa v nej nestratíte :).
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2021 – pozrime sa trochu späť

Poďte sa s nami pozrieť na jednotlivé kolá a trochu si pripomenúť atmosféru pretekov.
Moje prvé preteky v 35ke

Bicyklujem odmalička, ale vždy to bol pre mňa hlavne doplnkový šport, braný ako relax popri ostatných aktivitách, ktoré som robil aj súťažne a pravidelnejšie.
Reportáž: ŠKODA MTB Cyklomaratón Topoľčianky - prvýkrát na dlhej trati

Keďže trať v Topoľčiankach patrí k mojim obľúbeným, nič nepoteší viac, ako takýto štart do sezóny. Pre mňa však mali dané preteky o to väčší význam, že išlo o moju prvú dlhú trať.
Reportáž: Poriadne horúca Detská Tour Petra Sagana

Pred dvoma týždňami na Detskej Tour v Šamoríne poriadne fúkalo, teraz v Topoľčiankach sa ani steblo trávy nepohlo. Slnečný, ale horúci deň čakal na malých bikerov na štvrtom kole Detskej Tour Petra Sagana.
Pozvánka: Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky 2021 - ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje

Bikerská sezóna sa konečne rozbieha a Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky je na úvod naozaj krásnym podujatím. Vytýčené trasy vedú úchvatným prostredím Tribečského pohoria.