Najnovšie články z kategórie Trail

Unboxing: RockMachine Blizz CRB 90 29 2019 – zbraň na singletrack

RockMachine si pripravil niečo aj pre tých, ktorí majú radi jednoduchosť hardtailov, ale nepohrdnú trailovou geometriou. Model Blizz je vhodným nástrojom na technické a rýchle single, ale svojou výbavou poteší aj srdce vytrvalca.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Test: Giant Trance 29 2 - nízkozdvihový trailový boss

Musím sa vám priznať, keď má prísť na test bicykel, tak väčšinou ani nepozerám špecifikáciu a radšej sa nechám prekvapiť.
Video: ORBEA Occam TR - keď sú traily náročnejšie

Bicykle Occam sú synonymom pre univerzálny trail-bike, no prívlastok TR ich posúva smerom k divokejším zjazdom.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Video: Henry a jeho výbava na trail

Každý má svoje vlastné preferencie, čo sa výbavy týka a dnes sa pozrieme, bez čoho nevyráža na trail Henry.
Video: Danny a Claudio opäť na výjazde

Čo môže byť lepšie v strede pracovného týždňa ako takéto video. Danny MacAskill & Claudio Caluori opäť v akcii na trailoch.
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita PR článok

MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Test: Mondraker Foxy Carbon R 29 - posuňte svoje limity

Čo sa stane, keď vezmete výborný bicykel a šupnete tam 29 palcové kolesá? Nebudem vám prezrádzať hneď na začiatku, pekne si to prečítajte do konca.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Pozvánka: Pilotné kolo Enduro série - rozlúčka so septembrom

V Brezne sa v nedeľu 30. septembra uskutoční začiatočné kolo plánovej Enduro série.