Najnovšie články z kategórie Vysledky

Contador a spol nič nevymysleli na Frooma, Sagan zostáva v zelenom

Španiel Joaquim Rodríguez vyhral záverečnú etapu náročného pyrenejského triptychu na cyklistickej Tour de France. Aj po štvrtkovej 12. etape so štartom v Lannemezane a cieľom po 195 km na vrchole Plateau de Beille vo výške 1780 m zostáva vedúcim mužom celkového poradia Chris Froome. Peter Sagan si udržal zelený dres prvého cyklistu bodovacej súťaže.
Froome opäť zajazdil excelentne a Sagan sa vracia do zeleného

V bodovacej súťaži sa vrátil na prvé miesto Slovák Peter Sagan, ktorý vďaka druhému miestu na rýchlostnej prémii vyzliekol zo zeleného trička Nemca Andrého Greipela. Sagan v náročnej pyrenejskej previerke rovnako ako deň predtým oddychoval a do cieľa prišiel v pokojnom tempe na stom mieste s odstupom 24:40 min za víťazným Majkom. V celkovom poradí 25-ročný rýchlik zo Žiliny klesol z 34. na 42. priečku
Horský dojazd pre Frooma, Sagan prišiel o zelený dres a Contador stráca na žltý dres už viac ako 4 minúty

Prvý pyrenejský kopec na cyklistickej Tour de France najrýchlejšie zvládol Brit Christopher Froome z tímu Sky a ešte zvýšil svoj náskok na čele celkovej priebežnej klasifikácie.
Saganovcom nevyšla časovka úplne podľa predstáv

Tím BMC Racing sa stal víťazom nedeľňajšej 9. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorou bola časovka družstiev na 28 km z Vannes do Plumelecu. Zvlnenú náročnú trať zvládlo družstvo, ktoré je v tejto disciplíne držiteľom titulu majstra sveta, rýchlostným priemerom 52,09 km/h. BMC zdolalo Sky o 62 stotín sekundy.
Mark Cavendish vyhral šprintérsku koncovku v 7. etape a Peter Sagan finišoval na 3. mieste opäť za Greipelom

V hromadnom špurte pelotónu zdolal jazdec tímu Etixx - Quick Step Andrého Greipela. Na 3. mieste finišoval Peter Sagan, ktorý dosiahol piate pódiové umiestnenie v ročníku 2015. Dvadsaťpäťročný jazdec tímu Tinkoff-Saxo je naďalej držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. V bodovacej súťaži je stále druhý o 12 bodov za Greipelom.
Peter Sagan: Nevyhral som, pretože každý mi povedal, že by som mohol vyhrať

Čech Zdeněk Štybar triumfoval vo štvrtkovej 6. etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Abbeville do Le Havre a merala 191,5 km. Peter Sagan opäť skončil na 2. mieste, už štrnástykrát na Tour v kariére.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2015 - Po páde so zlomeninou 32 km až do cieľa

V sobotu 4.7.2015 sa uskutočnil 8. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov - Oravský cyklomaratón. Bol zaradený do série SLOVAK XCM TOUR 2015, ktorá pozostáva z desiatich cyklomaratónov. Zároveň je súčasťou Slovenského pohára XCM a išlo sa tam aj 5. kolo - Detská tour Petra Sagana. Účasť, napriek dovolenkovej sezóne a veľkej horúčave, bola pomerne slušná. Na štart sa postavilo celkove 605 pretekárov.

Nemec André Greipel vyhral v hromadnom špurte vedúcej skupiny 5. etapu cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Arrasu do Amiens a merala 189,5 km. V hektickom špurte dosiahol druhé víťazstvo na 102. ročníku. Slovák Peter Sagan finišoval na druhom mieste a naďalej je držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. Tretí finišoval Mark Cavendish.
Ako cyklisti zlepšili Slovensko

Keď sme vymýšľali akciu cyklo-čin, zhodli sme sa, že ak sa len jeden človek postaví a urobí niečo dobré a prospešné v teréne, bude to super a malo to zmysel. A teraz? Aha. Parádni ste všetci! Ďakujeme.
Peter Sagan v 4. etape na 3. mieste - Udržal si biely dres a priblížil sa k zelenému

Peter Sagan skončil na treťom mieste v utorkovej 4. etape na pretekoch Tour de France, ktorá viedla zo Seraing do Cambrai a merala 223,5 km. Víťazom sa stal Nemec Tony Martin, ktorý sa dostal aj do vedenia v celkovej klasifikácii.
Sagan sa po pondelku stal držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov a po dojazde do cieľa o tom ani nevedel

Španiel Joaquim Rodríguez sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Antverp na vrchol kopčeka Mur pri Huyi a merala 159,5 km. Jazdec tímu Kaťuša triumfoval v náročnom závere pred Christopherom Froomom, tretí prišiel do cieľa Francúz Alexis Vuillermoz.
Peter Sagan tesne druhý v 2. etape, v celkovom poradí štvrtý

Sagana v záverečnom tesnom finiši zdolal iba Nemec André Greipel z tímu Lotto Soudal a to doslova o niekoľko centimetrov. Slovenský cyklista v špurte útočil z tretej pozície, keď sa v záverečnom kilometri najprv pohyboval za zadným kolesom britského favorita Marka Cavendisha, ktorý napokon skončil štvrtý.