Najnovšie články z kategórie Vysledky

Mark Cavendish vyhral šprintérsku koncovku v 7. etape a Peter Sagan finišoval na 3. mieste opäť za Greipelom

V hromadnom špurte pelotónu zdolal jazdec tímu Etixx - Quick Step Andrého Greipela. Na 3. mieste finišoval Peter Sagan, ktorý dosiahol piate pódiové umiestnenie v ročníku 2015. Dvadsaťpäťročný jazdec tímu Tinkoff-Saxo je naďalej držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. V bodovacej súťaži je stále druhý o 12 bodov za Greipelom.
Peter Sagan: Nevyhral som, pretože každý mi povedal, že by som mohol vyhrať

Čech Zdeněk Štybar triumfoval vo štvrtkovej 6. etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Abbeville do Le Havre a merala 191,5 km. Peter Sagan opäť skončil na 2. mieste, už štrnástykrát na Tour v kariére.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2015 - Po páde so zlomeninou 32 km až do cieľa

V sobotu 4.7.2015 sa uskutočnil 8. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov - Oravský cyklomaratón. Bol zaradený do série SLOVAK XCM TOUR 2015, ktorá pozostáva z desiatich cyklomaratónov. Zároveň je súčasťou Slovenského pohára XCM a išlo sa tam aj 5. kolo - Detská tour Petra Sagana. Účasť, napriek dovolenkovej sezóne a veľkej horúčave, bola pomerne slušná. Na štart sa postavilo celkove 605 pretekárov.

Nemec André Greipel vyhral v hromadnom špurte vedúcej skupiny 5. etapu cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Arrasu do Amiens a merala 189,5 km. V hektickom špurte dosiahol druhé víťazstvo na 102. ročníku. Slovák Peter Sagan finišoval na druhom mieste a naďalej je držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. Tretí finišoval Mark Cavendish.
Ako cyklisti zlepšili Slovensko

Keď sme vymýšľali akciu cyklo-čin, zhodli sme sa, že ak sa len jeden človek postaví a urobí niečo dobré a prospešné v teréne, bude to super a malo to zmysel. A teraz? Aha. Parádni ste všetci! Ďakujeme.
Peter Sagan v 4. etape na 3. mieste - Udržal si biely dres a priblížil sa k zelenému

Peter Sagan skončil na treťom mieste v utorkovej 4. etape na pretekoch Tour de France, ktorá viedla zo Seraing do Cambrai a merala 223,5 km. Víťazom sa stal Nemec Tony Martin, ktorý sa dostal aj do vedenia v celkovej klasifikácii.
Sagan sa po pondelku stal držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov a po dojazde do cieľa o tom ani nevedel

Španiel Joaquim Rodríguez sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Antverp na vrchol kopčeka Mur pri Huyi a merala 159,5 km. Jazdec tímu Kaťuša triumfoval v náročnom závere pred Christopherom Froomom, tretí prišiel do cieľa Francúz Alexis Vuillermoz.
Peter Sagan tesne druhý v 2. etape, v celkovom poradí štvrtý

Sagana v záverečnom tesnom finiši zdolal iba Nemec André Greipel z tímu Lotto Soudal a to doslova o niekoľko centimetrov. Slovenský cyklista v špurte útočil z tretej pozície, keď sa v záverečnom kilometri najprv pohyboval za zadným kolesom britského favorita Marka Cavendisha, ktorý napokon skončil štvrtý.
Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle

V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...
Kráľovskú etapu Okolo Ománu vyhral Ferri a Sagan je už 237 dní bez víťazstva

Španiel Rafael Valls Ferri z tímu Lampre vyhral kráľovskú štvrtú etapu cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla od mešity Qaboos Grande do Zelených vrchov na Jabal al Akhdhar a merala 189 km. Dvadsaťsedemročný rodák z Alcoy sa vďaka triumfu posunul aj na prvé miesto celkového poradia. Druhý prišiel do cieľa tímový kolega Petra Velitsa z BMC Tejay van Garderen, tretí bol Alejandro Valverde z Movistaru.
Peter Sagan zakončil Okolo Kataru 4. miestom a celkovo obsadil 6. priečku

Peter Sagan už tretíkrát na pretekoch Okolo Kataru finišoval v etape na 4. mieste. Tesne za pódiom skončil aj v piatkovej záverečnej 6. etape podujatia, ktoré vyvrcholilo v Dauhe. Peter ale vyhral hodnotenie mladých jazdcov o biely dres.
Sagan finišoval pri premiére v Katare na 4. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval vo svojej pretekárskej premiére v drese tímu Tinkoff-Saxo v úvodnej etape Okolo Kataru na 4. mieste. Pred úradujúceho majstra Slovenska sa dostali Španiel José Joaquin Rojas, Belgičan Tom Boonen i Francúz Arnaud Démare. Sagan mal počas etapy kolíziu s Tomom Boonenom, po ktorej sa obaja ocitli na zemi. Rýchlo sa však zdvihli a pokračovali v pretekoch.