MTBIKER magazín - Všetky články a videá

The Nico Quéré Show

Prvá epizóda z novej bike show Nicolasa Quéré
Red Bull Desafio das Cruzes 2013

Séria mestských zjazdov pokračuje, tento krát sa na zjazdovku premenilo historické mesto Ouro Preto
1st round SPDH 2013 - Hnilčík – Mraznica

Prvé kolo SPDH sa uskutočnilo na východe Slovenska v SKI centrum Mraznica. Vyrazili sme v piatok okolo tretej z Piešťan, odkiaľ sme to mali rovných 300km. Dorazili sme podvečer, hneď sme sa pustili do stavania depa a išli spať.
Fourtitude

Wade Simmons, Andreas Hestler, Thomas Vanderham a Geoff Gulevich žmýkajú z Rocky Mountaina Altitude naozaj maximum a zdá sa že mu to nerobí žiadny problém...
Stratený v Peru

Kameru GoPro dnes vlastní veľa ludí, no takýto edit zvládne len málokto...Video z ktorého vyžaruje dobrodrúžstvo a energia vás snáď správne inšpiruje pred blížiacim sa víkendom
Kaňanský bicigeľ 2013

Propozície k XC preteku Kaňanský bicigeľ 2013, ktorý je súčasťou Hornonitrianskej tour.
Bikovanie s Lunou

Ďalší krásny príklad toho, že pes nemusí byť iba postrachom a nepriateľom cyklistov ale vie byť príjemným sprievodcom na obľúbenom traily.
263km/h na bicykli...na rovine

Pripevniť si na bicykel raketu a odpáliť ju...aj to je možnosť ako sa zviditeľniť a užiť si deň. Aká je vaša maximálka (bez použitia rakety)?
FC maratón Marikovskou dolinou 2013

Majstrák je len jeden. Tento rok status pripadol na FC maratón v Maríkovej doline. Trať v dĺžke 64 km s prevýšením cca 1700m nie je zrovna z kategórie klasických maratónskych, no všemožne skloňované slová a singloch a náročnosti sľubovali dostatočný zážitok. Navyše sa opäť na víkend začína zmrákať a je teda jasné, že sa nudiť nebudeme...
Zostrih z prvého kola Svetového pohára XC

Prvé kolo Svetového pohára v kategórii cross - country bolo plné zvrtav, pádov a technických problémov. Pozrite si zostrih tých najzásadnejších momentov z Albstadtu. Sveťák pokračuje ďalším kolom už tento víkend v Novom Meste na Morave.
Prvá etapa cesty okolo sveta úspešne prekonaná

Po 19 dňoch na ceste oddychujem v Bergame. Po 1759km v 8 krajinách za 90 hodín strávených na bicykli som nastúpal 17378 m. Viac na http://www.worldbiketravel.sk/poradie/. Cesta okolo sveta začala 1.5 na Devíne v Bratislave. Tam bolo troška fotenia a lúčenia s blízkymi. Odtiaľ sa šlo so zopár priateľmi a ľudmi, ktorí ma chceli odprevadiť az po hranice a niektorí šli až takmer do cieľa do Kapuváru.
Nízko letiaci Aaron Gwin

Nízko letiaci Aaron Gwin, vo videu demonštruje svoju rýchlosť a agresivitu vďaka ktorej je jedným z najrýchlejších DH jazdcov na svete.