Najnovšie články z kategórie Afrika

Old Spice Afrika Expedícia - report #6

18. jún - jubilejný stý deň expedície
Počas sto dní sme spravili 11 204 kilometrov behom, na bicykli, kajakom a na presun sme využili aj kamión. 100 dní...
Old Spice Afrika Expedícia - report #5

... Dnešný deň môžem opäť prirovnať ku giga húsenkovej dráhe. Odchádzali sme z výšky 2 400 m, vyšli sme na 2 800 m, klesli sme na 1 065 m (tu sme prechádzali nad Modrým Nílom) a potom zase na výšku 2 400 m do mesta Debre Markos.
Old Spice Afrika Expedícia - report #4

Ďalšie famózne zážitky účastníkov Old Spice Africa Expedition sú tu pre vás. Širšie časové obdobie - od 30. marca do 22. mája prinieslo množstvo zážitkov, problémov a výziev. Jednou z nich bolo aj zdolanie najvyššej hory Afriky - Kilimandžára. Viac už v reporte
Old Spice Afrika Expedícia - report #3

Radšej bratislavské cesty s jamami, ako tá dnešná zlá poľná cesta „a la Namíbia“. Zatiaľ sme nemohli nič povedať na kvalitu tunajšej cesty, lebo napriek tomu, že skoro všetky boli poľné , mali sme dobré tempo. Dnes sme však neustále zapadali do hlbokých jám plných prachu a slalomom ich obchádzali, hľadajúc rovnú cestu.
Old Spice Afrika Expedícia - report #2

... V 40° horúčave sme šľapali ako roboti. Pred všetkými sa objavila fatamorgána v podobe kabínky so studenou vodou. Pustú krajinu nahradila čarokrásna rozprávková dedinka. Vysilení sme sa hneď ponáhľali k vode, aby sme svoje rozhorúčené a uvanené telá obdarili sprchou. Otočili sme kohútikmi a prišlo nám zle ..... tiekla z nich horúca voda.
Continent Expedition - report #1

V lietadle som práve rozmýšľal nad tým, že my teraz za necelých 11 hodín priletíme na miesto, z ktorého sa budeme vracať 5 mesiacov. Cesta späť nás bude stáť veľa síl, oči budeme mať plné sĺz a možno budeme aj krv potiť.
Continent Expedition

PRVÁ EXTRÉMNA AFRICKÁ EXPEDÍCIA XXI. STOROČIA! Od 10. marca 2007 do 9. augusta 2007 - peši, behom, bicyklom, štvorkolkami, kolieskovými korčuľami, kajakom naprieč Afrikou od Kapského Mesta až po Alexandriu. Buďte pri tom prostredníctvom MTBiker.sk!