Najnovšie články z kategórie Bbb

Video: BBB – Holandský výrobca komponentov a príslušenstva predstavil novinky pre rok 2018

BBB sa presadilo svojimi kvalitnými doplnkami a rozumnou cenovou politikou - inak tomu nie je ani v novej kolekcii.
BBB – zaujímavé novinky na ďalšiu sezónu

Holandská značka BBB si u nás postupne získava stále väčšiu popularitu. Vo veľkej miere za to vďačí najmä svojím kľúčovým hodnotám – poskytovať kvalitné vybavenie za rozumnú cenu. Na budúcu sezónu ponúka opäť aj niektoré zaujímavé novinky.
Test: BBB prilba Varallo a okuliare Adapt - aby sa jazdilo bezpečne a pohodlne

Často zabúdame, aké je v živote dôležité zdravie a, že si ho treba chrániť. Nie je tomu inak ani pri cyklistike, kde niekedy môže dôjsť ku škaredým pádom, odreninám či zlomeninám. Hlava je však určite najzraniteľnejšia, a preto netreba zabúdať na jej ochranu. Ja som mal možnosť otestovať prilbu spolu s okuliarmi od značky BBB. Prilba ma zaujala natoľko, že uvažujem nad predajom starej :). Okuliare ma zase potešili plným rámikom, čo sa mi na celkovom designe najviac páči, ale je to len môj pohľad na vec. Poďme si ich teda bližšie predstaviť...
Reťaz – prečo a kedy meniť?

Reťaz je asi jedna z najmenej nápadných komponentov, ktoré na biku máme. Určite nepúta takú pozornosť ako prehadzovač alebo kľuky. Aj vďaka tomu sa na ňu často pri pravidelnej výmene zabúda a ak ju prestrelíme, tak nás to vo výsledku stojí vždy ďaleko viac...
Test: Multikľúč BBB microfold XL (btl-42xl) - 16 druhov náradia v kompaktnom prevedení

Na začiatok si skúste položiť otázku, kedy ste naposledy doťahovali skrutky, či iné časti svojho bicykla. Nikdy neviete, kedy sa vám alebo vášmu kamarátovi na výjazde môže niečo uvoľniť a riadne skomplikovať výjazd. Lepšia možnosť je si to na mieste opraviť, ako tlačiť svojho tátoša domov. Vybrať správny multikľúč s dostatočným počtom nástrojov, môže byt ťažšie, ako sa zdá. Na trhu je naozaj z čoho vyberať a mne sa na testovanie dostal do rúk multikľuč so 16 funkciami od značky BBB. Čo všetko sa s ním dá robiť, prečo som si ho nakoniec aj nechal a začal ho nosiť na všetky výjazdy, sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
Novinky na Eurobiku: Oblečenie, komponenty aj rôzne doplnky

Pred mesiacom sme boli pozrieť na Eurobiku v nemeckom meste Friedrichshafen a do hľadáčika fotoaparátu nám padli aj rôzne novinky. Napríklad zadné brzdové svetlo Sigma aj oveľa väčšie rozšírenie prilieb s MIPS.
7. ročník BBB Vlko-Hron cyklomaratónu PR článok

7. ročník BBB Vlko-Hron cyklomaratónu

Pozývame Vás na už 7. Ročník cyklistického Vlko – Hron MTB Maratónu, ktorý sa bude konať 5. Mája 2012. Maratón organizuje Cyklistický klub Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a KST Vibrama Malachov. Súťažiť sa bude na novom 42 km okruhu, ktorý sčasti vedie po starej trase. Hobby trať ide po starej trase predĺženej o 3 km.
BBB Vlko – Hron cyklomaratón

Na maratón si prišli zmerať sily Mikuláš Dzurinda, Ivan Mikloš a s nimi Milan Barényi ale aj známe to osobnosti z MTBikera ako Drotár, JaroZA, MirecBB, Tiger a LíviaZV a mnohí mnohí ďalší fóristi. Pred pretekom vládla výborná nálada, slnko svietilo, čo nasvedčovalo horúcemu a prašnému maratónu...
BBB bike - príslušenstvo

Nie je pravidlom, že pomerne neznáma spoločnosť dokáže dodať na trh zaujímavé bike príslušenstvo so svojráznym nádychom exkluzivity. Presvedčte sa o opaku!