www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Bbb' (25 - 36 z 40 článkov)

Test: Bunda BBB POCKETSHIELD BBW-266 – ideálny spoločník (nielen) do jesenného počasia

10.10.2017 8 158 12 7

Nájsť správneho „parťáka“ do nečasu jesenných výjazdov, nemusí byť vždy jednoduché. Nám sa jedného takého podarilo nájsť. Čo od neho možno čakať, sa dozviete, ak budete pokračovať v čítaní.
Test: Pedále BBB BPD-14 FORCEMOUNT– zaujímavá alternatíva ľahkých SPD-čiek

28.09.2017 11 155 13 19

Po pedáloch BBB BPD-14 FORCEMOUNT som poškuľoval už dlhodobo. Dosluhujúce staré pedále v kombinácii s možnosťou testovania vecí od BBB boli jasným signálom, že je čas vyskúšať niečo nové!
Video: BBB – Holandský výrobca komponentov a príslušenstva predstavil novinky pre rok 2018

25.09.2017 4 580 3 7

BBB sa presadilo svojimi kvalitnými doplnkami a rozumnou cenovou politikou - inak tomu nie je ani v novej kolekcii.
BBB – zaujímavé novinky na ďalšiu sezónu

18.10.2016 7 182 1 2

Holandská značka BBB si u nás postupne získava stále väčšiu popularitu. Vo veľkej miere za to vďačí najmä svojím kľúčovým hodnotám – poskytovať kvalitné vybavenie za rozumnú cenu. Na budúcu sezónu ponúka opäť aj niektoré zaujímavé novinky.
Test: BBB prilba Varallo a okuliare Adapt - aby sa jazdilo bezpečne a pohodlne

10.07.2016 6 353 7 0

Často zabúdame, aké je v živote dôležité zdravie a, že si ho treba chrániť. Nie je tomu inak ani pri cyklistike, kde niekedy môže dôjsť ku škaredým pádom, odreninám či zlomeninám. Hlava je však určite najzraniteľnejšia, a preto netreba zabúdať na jej ochranu. Ja som mal možnosť otestovať prilbu spolu s okuliarmi od značky BBB. Prilba ma zaujala natoľko, že uvažujem nad predajom starej :). Okuliare ma zase potešili plným rámikom, čo sa mi na celkovom designe najviac páči, ale je to len môj pohľad na vec. Poďme si ich teda bližšie predstaviť...
Reťaz – prečo a kedy meniť?

26.05.2016 32 272 64 55

Reťaz je asi jedna z najmenej nápadných komponentov, ktoré na biku máme. Určite nepúta takú pozornosť ako prehadzovač alebo kľuky. Aj vďaka tomu sa na ňu často pri pravidelnej výmene zabúda a ak ju prestrelíme, tak nás to vo výsledku stojí vždy ďaleko viac...
Test: Multikľúč BBB microfold XL (btl-42xl) - 16 druhov náradia v kompaktnom prevedení

12.05.2016 7 045 11 10

Na začiatok si skúste položiť otázku, kedy ste naposledy doťahovali skrutky, či iné časti svojho bicykla. Nikdy neviete, kedy sa vám alebo vášmu kamarátovi na výjazde môže niečo uvoľniť a riadne skomplikovať výjazd. Lepšia možnosť je si to na mieste opraviť, ako tlačiť svojho tátoša domov. Vybrať správny multikľúč s dostatočným počtom nástrojov, môže byt ťažšie, ako sa zdá. Na trhu je naozaj z čoho vyberať a mne sa na testovanie dostal do rúk multikľuč so 16 funkciami od značky BBB. Čo všetko sa s ním dá robiť, prečo som si ho nakoniec aj nechal a začal ho nosiť na všetky výjazdy, sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
Novinky na Eurobiku: Oblečenie, komponenty aj rôzne doplnky

27.09.2015 5 745 5 6

Pred mesiacom sme boli pozrieť na Eurobiku v nemeckom meste Friedrichshafen a do hľadáčika fotoaparátu nám padli aj rôzne novinky. Napríklad zadné brzdové svetlo Sigma aj oveľa väčšie rozšírenie prilieb s MIPS.
7. ročník BBB Vlko-Hron cyklomaratónu

PR 26.04.2012 8 038 1 0

Pozývame Vás na už 7. Ročník cyklistického Vlko – Hron MTB Maratónu, ktorý sa bude konať 5. Mája 2012. Maratón organizuje Cyklistický klub Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a KST Vibrama Malachov. Súťažiť sa bude na novom 42 km okruhu, ktorý sčasti vedie po starej trase. Hobby trať ide po starej trase predĺženej o 3 km.
BBB Vlko-Hron MTB Maratón

09.05.2011 3 709 0

V sobotu 7. mája sa vo Vlkanovej uskutočnil už 3. podnik Cyklomaratónskej MTB série. Počasie bolo už od rána ukážkové, slnko svietilo a na oblohe nebol ani mráčik. Matka príroda tento rok organizátorom a bajkerom veľmi praje. Táto sezóna je zatiaľ úplným opakom tej minulej, kedy sme si blata užili až až.
Vlkohronská vazelína

13.05.2010 2 615 12 0

Druhé kolo CMS malo svoje pokračovanie vo Vlkanovej. Počasie bikerom tak ako vo Svätom Jure neprialo a takmer celý týždeň bol upršaný. Asi každý, kto sa chystal na tento maratón mal pred očami bahenné zábaly. Keďže trať maratónu je väčšinou situovaná na otvorenom priestranstve (lúky, pasienky, otvorené zvážnice, ...) a nie je technicky náročná, nebol to koniec koncov až taký extrém.
BBB Vlko - Hron MTB maratón 2010

02.05.2010 3 180 0

Pozývame Vás na už 5. Ročník cyklistického Vlko – hron MTB Maratónu, ktorý sa už tradične bude konať 8. Mája 2010. Maratón vzniká za spolupráce Cyklistického klubu Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a mestom Banská Bystrica.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 677)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 632)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 473)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 176)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 112)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 309)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 054)