Najnovšie články z kategórie Bezpecnost

Test: Alpina Anzana - kvalitne spracovaná prilba za prívetivú cenu

O tom, že je prilba v cyklistike dôležitá, niet pochýb a obzvlášť pri objektívne nebezpečnejších disciplínach ako je Enduro/Trail/All Mountain. Na testovanie sa mi dostal model od nemeckého výrobcu Alpina, ktorý spadá práve do tejto kategórie.
Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Bezpečnosť a jazda v noci – ponuka svetiel PR článok

Bezpečnosť a jazda v noci – ponuka svetiel

Na výjazdoch potrebujete byť videní a zároveň dostatočne vidieť na cestu pred sebou. Preto prinášame menší prehľad svetiel pre vaše bicykle.
Test: Bell Super Air R MIPS – ochrana do bikeparkov aj na enduro výjazd

Moja prilba už má čo-to za sebou, a preto som bol rád za nový kúsok do testu. Či vyhovela mojim požiadavkám alebo ich dokonca prekonala, sa dozviete nižšie.
Chrániče Amplifi - buďte v bezpečí PR článok

Chrániče Amplifi - buďte v bezpečí

Aj keď nikto z nás sa nevydáva na výjazd s úmyslom padať, riziko je stále prítomné. Navyše, ak máte radi technické a odvážne traily, je vhodné sa vybaviť správnymi chráničmi - od kolien až k trupu.
Test: Mavic Deemax Pro – žralok medzi rybami

To, že Mavic robí parádne kolesá, už každý vie. To, že robia aj oblečenie a topánky, je tiež známe. Ale prilby?
Test: Abus Alarmbox a reťaz Ivera - ťažký kaliber pre pokoj v duši

Silné kombo pre ochranu vášho bicykla tvorí reťaz v spojení s alarmom. Otestoval som, ako fungujú a dočítate sa, na čo všetko som ich použil.
Video: Tipy na nočné jazdenie

Tieto odporúčania vám môžu pomôcť si nočnú jazdu na biku v lese užiť naplno a hlavne bezpečne.
Test: Prilba Giro Radix MIPS - príjemný spoločník na každý trail

V bežnej premávke už prilbu zo zákona síce nosiť netreba, ale ja si ju beriem stále. Čo očakávať od kvalitnej trailovej škrupinky?
Test: Knog Cobber Mid – skutočne kvalitné zadné svetlo

Austrálska značka od začiatku svojej existencie volí inovatívny a kreatívny prístup. Toto všetko je viditeľné aj pri zadnom svetle Knog Cobber Mid.
Jazdite rýchlejšie a bezpečnejšie v teréne

Rýchlosť a istota jazdy nie sú protiklad, ale idú ruku v ruke. Ako sa môžete posunúť a zlepšiť svoje schopnosti v teréne, si povieme vo videu a článku. Ďalej je to už potom na vás...
Test: Bunda CRAFT Surge Rain - aby vás nič neprekvapilo

Cyklistika je krásny šport, no nie vždy sa nám chce vyraziť von. Taká ranná facka od vetra a dažďa síce okamžite preberie, na morálke ale nepridá. Ako však hovorí staré známe príslovie, neexistuje zlé počasie, iba zle oblečený cyklista.