Články v kategórii 'Bratislava' (25 - 36 z 143 článkov)

EBIKER - nabitý energiou

PR 31.05.2017 5 187

Ak potrebujete poradiť s výberom elektrobicykla, radi by ste ho vyskúšali, prípadne hľadáte vhodné príslušenstvo, navštívte špecializovanú predajňu a servis EBIKER v Bratislave.
1. slovenský ebajk zraz volá ebajkerov

PR 07.05.2017 4 429

13. mája 2017 organizuje Občianske združenie e-DNA svoj Prvý slovenský ebajk zraz, ktorý stavia na úspechoch vlaňajšieho nultého ročníka.
PRO CYCLING - oslavujeme 10 rokov

PR 10.03.2017 4 502

Ani sa to nezdá, ale už je tomu 10 rokov, čo sme v marci 2007 otvárali našu 1. predajňu.
Video: Bratislava - Rím na bicykloch

08.03.2017 6 567 3 37

Deň po maturite si zbalili veci, skryli vysvedčenia a na mesiac zasadli na bicykle. Príbeh troch spolužiakov, ktorých okrem triedy spája nezabudnuteľné dobrodružstvo plné náhodných stretnutí a nepredvídateľných situácií.

ebajk connect powered by Haibike

PR 13.12.2016 3 319

Haibike, najväčší výrobca elektrobicyklov sa pridal k popore budovania siete nabíjacích staníc ebajk connect, ktorá vznikla v júni tohto roku a ktorú vytvorilo občianske združenie e-DNA, elektromobilita v krvi.
Ebajk -  Október Test a novinky 2017 v segmente ebike

Ebajk - Október Test a novinky 2017 v segmente ebike

PR 13.10.2016 7 965

Svet elektrobicyklov - ebajk®, v októbri ponúka všetkým záujemcom o elektrobicykle možnosť prísť si otestovať zaujímavé kúsky už aj zo sezóny 2017 a získať tak svoj balík bonusov. My zatiaľ sledujeme nové trendy v cyklistike a vývoj technológií, aby sme vám vedeli povedať, čo je nové na dobrodružnej a zábavnej ceste na ebajku.
Prejazd cyklotrasy Eurovelo6 z Ostrihomu do Bratislavy na cargo bicykli

26.07.2016 4 228 3 23

Predĺžený víkend na začiatku júla som strávil v dedinke kúsok severne od Budapešti, na pravom brehu Dunaja. Keďže môj bicykel Yuba Mundo bol práve v servise, požičal som si na otestovanie nákladnú trojkolku Fanotec FT-9005. Cestou tam sa odviezla v kufri 9-miestneho auta (keďže je to skladačka), no cestou späť táto možnosť nebola. Preto som sa rozhodol, že odskúšam "cargo bike touring" a do Bratislavy dôjdem po vlastnej osi po medzinárodnej cyklotrase Eurovelo 6.
PRO CYCLING - servis a predajňa bicyklov v Bratislave so zameraním na značky Bianchi a Corratec

PR 19.07.2016 4 142

K predaju bicyklov, komponentov a doplnkov neodlučiteľne patrí aj servis. Okrem klasického servisu bicyklov blízko petržalskej hrádze, poskytuje PRO CYCLING aj záručný a pozáručný servis vidlíc Manitou, bŕzd Hayes a kolies SunRingle. Nájdete nás blízko petržalskej hrádze alebo na procycling.sk.
Reportáž: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón - sem-tam blatová kaluž

15.06.2016 4 336 6 10

Športový klub Devínska Kobyla minulý víkend zdarne pripravil už štvrtý ročník preteku - Kaktus bike Bratislavský MTB maratón.
Trail Biely kríž - Nová vetva

14.06.2016 10 273 3 56

Norbert Karnay a jeho podarené video o novej vetve BK trailu. A nech takýchto singláčov vzníká po Slovensku čo najviac, držíme palce aj pri ďalšom stavaní...
VeloCity – Predaj, servis a požičovňa bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave

PR 07.06.2016 7 645

Sme mladá predajňa v Bratislave, sídlime pri Železnej Studničke, konkrétne na Lamačskej ceste 8. Ponúkame širokú ponuku služieb - od predaja, cez servis až po požičovňu bicyklov. Chcete si kúpiť nový bike? Ako jediný máme v ponuke všetky typy bicyklov od renomovaných výrobcov: horské, cestné, krosové, fatbiky, elektrobiky a dokonca aj tandemové bicykle. Mysleli sme aj na najmenších a dostupné sú samozrejme odrážadlá, kolobežky a detské bicykle vo veľkostiach od 20" do 24".
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

03.06.2016 3 576 7

Srdečne vás pozývame na 4. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla, ktorý sa bude konať 11.6.2016 so štartom v bratislavskej mestskej časti Karlova Ves.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 097)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 896)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 737)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 300)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 605)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 207)
  10. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 134)