Najnovšie články z kategórie Bratislava

Zlatý pedál 2015 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2015 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom z Richmondu triumfoval pred majstrom Európy do 23 rokov z Tallinnu Erikom Baškom a víťazkou Svetového pohára v cyklotriale Tatianou Janíčkovou.
Cyklomost slobody je cyklistickým "korzom" Bratislavy

Bratislavský Cyklomost slobody, legendárny vďaka recesii s pomenovaním podľa Chucka Norrisa, má už vyše roka v prevádzke cyklosčítačku. Podľa výsledkov bola cyklistická sezóna na úseku tohto mosta v Devínskej Novej Vsi úspešná. Štatistiky o návštevách turistov v Bratislavskom kraji sú ešte pozitívnejšie.
Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze PR článok

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.
Retro spomienky: Slovenský pohár 1996 - Zjazd z Devínskej Kobyly aj s rozlomeným bikom počas jazdy

Ako sa jazdilo pred 19-timi rokmi, kedy boli biky aj výbava z dnešného pohľadu úplne bláznivé? Odvaha však pretekárom rozhodne nechýbala a predvádzali na trati riadne kúsky vrátane dosť tvrdých pádov :).
Milovníci retrobicyklov oslávili koniec leta cyklosalónom na zabudnutom kúpalisku Vydrica

Šieste pokračovanie Spots – podujatia, ktoré spája netradičné miesta a umenie, sa nieslo v znamení dvojkolesových umeleckých diel: Cyklosalón bol venovaný fanúšikom zaujímavých bicyklov typu fixie, retro a cruiser. 1. septembra 2015 sa zabudnuté lesné kúpalisko Vydrica v Bratislave zaplnilo pestrou komunitou „zvláštnych ľudí“, ako už na akciách Spots býva zvykom. Prišli všetci, ktorí sa o takéto bicykle zaujímajú, či majú doma zaujímavý kúsok, ktorým sa chceli pochváliť.
Reportáž: KELLYS GREEN BIKE TOUR 2015

V sobotu 22.8.2015 je počasie po predchádzajúcich horúčavách takmer ideálne, tak prečo sa nepopreháňať po Malých Karpatoch. Vravím si aj s kamarátom “pome ho ta“. Trošku sme si privstali, aby sme chytili dobré miesto na parkovanie a na ostatné sme sa už spoliehali, že bude prebiehať ako pri predchádzajúcich 7. ročníkoch. Nemýlili sme sa. Prívetivé zázemie, rýchla registrácia a  príjemná štartová atmosféra. Organizátori pripravili 34 a 75 kilometrovú trať, nezabudli ani na detský pretek a 34 kilometrovou traťou potešili aj elektrobikerov.
Štýlovo na ebajku PR článok

Štýlovo na ebajku

Sezóna cyklistiky vrcholí a ebajk – Svet elektrobicyklov ponúka všetkým, ktorí doteraz váhali, motivačnú predajnú akciu. Každý, kto si kúpi elektrobicykel Haibike s motorom Bosch, získa zdarma cyklistické oblečenie Club Ride Apparel v hodnote 200 Eur podľa vlastného výberu. Akcia platí do 30.9. 2015 priamo v autorizovanej predajni ebajk na Račianskej 77 v Bratislave.
Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle

V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...
Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.
Video: Panika na mestskom zjazde v Bratislave, ktorý prerušili výtržníci

Medzi divákmi City Downhill World Tour Bratislava 2015, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“