Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

Príďte si obzrieť nové modely Canyon a možno aj vyhrať nový Exceed – Bike Life! Brno PR článok

Kedy ste mali naposledy šancu získať obdobný kúsok, akým je Canyon Exceed? Aj keď je táto šanca menej než stopercentná, istotou je, že si počas Bike Life! v Brne môžete prezrieť kolekciu takmer dvoch desiatok modelov, pripravených pre sezónu 2020.
Reportáž: Krásny záver enduro sezóny - Blinduro podzim 2019

Už tretí rok som si stanovil ako koniec súťažnej sezóny Blinduro podzim u našich západných susedov, ktoré sa dokonca konalo v novej lokalite, Červená voda - Ski Bukovka.
WeLoveCycling v iných krajinách PR článok

WeLoveCycling v iných krajinách

Žijeme v globalizovanom svete, kde sa dokážeme spojiť s kýmkoľvek na druhej strane zemegule do niekoľkých sekúnd. Z našej planéty sa stal jeden veľký celok a tento progres spoločnosti prospel aj cyklistike.
Pozvánka: Zlínska 50 - zmerajte si sily s najlepšími v lesoch českého krajského mesta

Ani africký mor ošípaných nezastavil usporiadateľov v pokračovaní tradície, a tak aj tento rok v nedeľu 29. septembra o 12:00 na vás všetkých čaká v českom meste Zlín ďalší ročník pretekov horských bicyklov s názvom Zlínska 50.
Tip na výlet: Hornolidečská magistrála – koštovka malebných zákutí Valašska

Vraví sa, že neplánované akcie sú práve tie najlepšie. Tento tip na výlet je toho dôkazom. Občas stačí prstom na mape spojiť dve zaujímavé miesta a zistíte, že cesta medzi nimi môže byť rovnako zaujímavá.
Slovensko je bohatšie o majstra sveta

Slováci okrem zlata priniesli domov z trialových majstrovstiev sveta aj cenný bronz. Kto stojí za týmito výbornými výsledkami?
Spúšťame český web a YouTube kanál MTBIKER_CZ

Mnohí z vás určite vedia, že česká cyklistika je skutočne na vysokej úrovni. Aj z toho dôvodu by sme sa radi zamerali aj týmto smerom a priniesli niečo nové.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne play_arrow

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019

Už o pár dní to vypukne! Trnava sa stane na predĺžený víkend rajom cyklistov. Som šťastný, že ako Trnavčan a zároveň účastník tohto podujatia, vás môžem pozvať na túto akciu.
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
Malevil Cup - úspech Stošeka, Tomáš Višňovský strieborný

Martin Stošek dokázal na 20. ročníku Malevil Cup prekonať nepriazeň v podobe mechanických nepríjemností a poraziť konkurenciu. Jana Pichlíková s prehľadom vyhrala ženskú kategóriu.