Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

Adrenalínové centrum Karviná - zajazdiť si pod strechou

Pokiaľ si chcete zajazdiť aj v zimnom období, zaskákať si či vyskúšať vysnívaný trik, v Adrenalínovom centre v Karvinej ste na správnom mieste.
Rozhovor: Tereza Neumanová - z Vysočiny až do World Tour

Cyklistov na svetovej úrovni by sme v našich českých a slovenských končinách vedeli napočítať aj v desiatkach. Ako to je s dámami - cyklistkami?
Video: Rekordný počet pamiatok na kilometer cyklocesty - Valtice, Hlohovec, Lednice

Existuje iné miesto, kde je aspoň podobný počet historických pamiatok na kilometer cyklocesty?
Tip na výlet: A opäť to vábivé Valašsko - výjazd plný zážitkov

Valašsko je cyklistický raj pre milovníkov cesťákov i MTB. Kto tam nebol, neuverí, kto tam bol, rád sa tam znovu vracia.
 Reportáž: Kopřivnický Drtič - pohodová „vyjížďka” v srdci Beskýd

Rodisko legendárnych tatroviek i štvornásobného olympijského víťaza vo vytrvalostnom behu, Emila Zátopka, hostilo 15. júla 2023 už po dvadsiatyšiesty raz poloorientačný nesúťažný hobby MTB maratón, Kopřivnický Drtič.
Reportáž: Drásal 2023 - jubilejný ročník legendárneho maratónu

Dňa 24. 6. 2023 oslavoval najstarší bikemaratón v Českej republike svoje okrúhle 30. narodeniny a ja som sa deň vopred rozhodol tieto kultové holešovské preteky horských bicyklov po prvýkrát navštíviť.
Tip na výlet: Lednicko-valtický areál s cyklovozíkom

Známy región Južnej Moravy bol jednoznačnou voľbou pre náš krátky rodinný cyklovýlet s dvomi malými deťmi. Nie(len) kvôli tradičnému vínu, ale najmä pre množstvo zaujímavých miest popretkávaných ľahkými cyklo spojkami.
Českí bikeri pokorili horu Mera Peak na bikoch Kellys Swag a Thorx

Českým bikerom sa v Nepále podaril husársky kúsok, ktorým sa zapísali do histórie horskej cyklistiky.
L'Etape Czech Republic 2023 - začiatok ako TDF, koniec ako Fantozzi

Napriek tomu ako som tento rok dopadol, trvám na všetkých spomenutých veciach vo videu. Cyklista nemusí takéto podujatie vyhrať, hlavnou odmenou sú zážitky.
400 ultra - ako chutí repete

Od 19. do 21. mája 2023 sa v Mostku v ČR konal tretí ročník vytrvalostných pretekov 400 ultra. Preteky, ktoré sú podľa svojho autora na hranici medzi ultra a bikepackingovou akciou.
Pozvánka: L'Etape Czech Republic 2023 - bitka o štartovné

Najlepšie podujatia sa často dopredu vypredajú, v prípade L'Etape Czech Republic ma to neprekvapuje. Šanca na štart tento rok ešte je, prípadne si zaistite ten budúci.
Pozvánka: Malevil Cup - možnosť zmerať si sily s profesionálmi

Maratónska klasika Malevil Cup sa blíži. Preteky pre bikerky a bikerov všetkých výkonnostných úrovní, ktoré sa pôjdu v Lužických horách 17. júna, ponúknu opäť štyri trasy.