Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

Reportáž: Cestné bikepackingové preteky  Napříč ČR - ako som za 4 dni prešiel 880 km

Reportáž: Cestné bikepackingové preteky Napříč ČR - ako som za 4 dni prešiel 880 km

Bikepacking je túžba po dobrodružstve, objavovaní, ale aj po úniku od bežných problémov a vyskúšaní si, aké je to si siahnuť na dno svojich síl a vzdať sa všetkého komfortu.
Reportáž: Krásny koniec sezóny - Blinduro podzim 2021

Každý rok ukončujem sezónu u našich susedov na pretekoch/nepretekoch Blinduro podzim. Tento rok sa konali opäť po niekoľkých rokoch na Valašsku, konkrétne v obci Karolinka.
Reportáž: Panaracer Gravel Blinduro - neprekonateľný zážitok

Blinduro je celkom zaujímavý koncept, kedy jazdec dopredu nevie, kadiaľ vlastne pôjde, alebo koľko presne kilometrov a výškových metrov ho čaká.
Reportáž: Bahenný kúpeľ pre Kráľa Šumavy

Príbeh o kúpaní na konci leta, pleťovej maske, sirupe zo žabieho slizu, výbere lepšej stopy a iných zaujímavostiach :D.
Svetový pohár Nové Město na Moravě – to sa opäť diali veci

Súboj mimozemšťanov, nové hviezdy, technické zaujímavosti a rovnako aj dojmy našich z náročného podniku.
Video: Menej tradičná pozvánka na svetový pohár v Novom Měste na Moravě

Trať v Novom Měste je medzi pretekármi skutočne obľúbená a dôvodom sú tiež zaujímavé a náročné technické sekcie. Kolegovia v ČR niektoré prešli spolu s Karlou Štěpánovou z tímu Maloja Pushbikers.
Tip na výlet: Morava - za hranice všedných dní

Tohtoročná pandémia so sebou priniesla množstvo zákazov a nariadení. Jedným z nich bol aj zákaz prechádzania hraníc pod hrozbou 14-dňovej karantény. Moje obľúbené cyklotrasy na Morave tak zostali na niekoľko týždňov tabu.
Ako som nedokončil majstrák

„Skončiť so Saganom na bedni“... tieto slová som neuvážene povedal Imromanovi počas jedného z našich výjazdov na otázku, aké mám plány na sezónu 2020.
Lysá Hora – legenda v Beskydoch s MTBIKER CZ

To, čím je pre nás Kráľova hoľa, je Lysá hora pre našich susedov. Doslova legendárny kopec, ktorý vás za vynaloženú námahu vždy dobre odmení.
Tip na výlet: Zo západu Čiech do Bratislavy na tandeme

Minulý rok sme sa rozhodli naplánovať si dlhší cyklovýlet, ktorý by preveril naše schopnosti plánovania, balenia sa a pomohol nám odhaliť, čo zvládnu naše telá a hlavy.
Pozvánka: Príďte si vychutnať svetové výkony na 18. ročníku Erdinger Slovakman 2020

Počas prvej augustovej soboty sa v Piešťanoch v jeden deň odohrajú tak Majstrovstvá Slovenskej, ako aj Českej republiky v dlhom triatlone spolu s Czechmantour 2020 - navyše s medzinárodnou účasťou elitných pretekárov a neopakovateľnou atmosférou.
Author Šela Marathon –  pekný príklad, ako si vieme pomôcť

Author Šela Marathon – pekný príklad, ako si vieme pomôcť

Maratóny to majú tento roku skutočne ťažké – nejde len o financie, ale tiež čas, ktorý bolo treba investovať do prípravy. Ale dobrí ľudia sa nájdu všade, čoho dôkazom je aj príbeh jedného z najväčších podujatí u našich susedov.