Články v kategórii 'Cyklistika' (853 - 864 z 963 článkov)

Slovenský pohár v Pravenci pod taktovkou Čechov

17.06.2006 863 3 0

Víťazmi hlavných kategórií druhého kola Slovenského pohára v horskej cyklistike v disciplíne cross country sa na technicky náročných tratiach v okolí Pravenca stali českí jazdci Václav Strnad a Lucie Veselá. V dramatickej súťaži mužov sa rozhodovalo až v záverečnom kole.
Števková a Kalinová úspešne v Turecku

15.06.2006 940 2 0

V dejisku budúcoročných Majstrovstiev Európy - Cappadocia (Urgup,Goreme) Turecko sa uplynulý víkend konali dva preteky MTB XC zaradené do 1.a 2.kategórie UCI. Janka Števková (Max Cursor) ako víťazka minuloročných etapových pretekov
v Cappadocii obdržala od organizátorov pozvanie a tento rok sa k Janke pridala aj Ľubomíra Kalinová (KHC Klimatex Pezinok) a ja ako
servisman/pretekár - Tomáš Legnavský (Outsiterz-NOVATEC)
2. kolo Slovenského pohára MTB XC 2006

13.06.2006 709 2 0

Už o necelých 5 dní sa v Pravenci pôjde 2.kolo Slovenského pohára v XC. Tu sú propozície
Schwalbe Nobby Nic

12.06.2006 7 082 8 1

Tak troška parafráza Červovho článku o Racing Ralphoch... Na jar tohto roku sa mi do rúk dostali plášte od nemeckého výrobcu Schwalbe. Ide o plášte všetky povrchy, určené na bežné jazdenie ale aj na maratóny a XC preteky s názvom Nobby Nic. Prinášam recenziu a niekoľko fotografií
DH Nitra - fotoreport

12.06.2006 1 415 0

50 fotiek z druhého kola Slovenského pohára v zjazde, ktoré sa išlo v meste pod Zoborom 11.6.2006. Fotky poskytlo Ride.sk
Schwalbe Racing Ralph

09.06.2006 2 284 5 0

Na jar tohto roku sa mi do rúk dostali plášte od nemeckého výrobcu Schwalbe. Ide o plášte na suchý a tvrdý povrch, určené na maratóny a XC preteky s názvom Racing Ralph, konkrétne v prevedení UST (bezdušové). Prinášam recenziu a niekoľko fotografií
Fort William SP DH - fotoreport

07.06.2006 482 0

Nuž, aj keď troška neskôr, ale predsa prinášame necelú stovku fotiek z podujatia svetového pohára v downhille zo škótskeho Fort William. Fotky poskytol Sloso (Scotland).
SP: Polc v zjazde aj krose medzi svetovou špičkou

29.05.2006 593 0

Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil počas víkendových pretekov Svetového pohára v škótskom Fort Williame dvakrát štrnáste miesto, čím opäť potvrdil príslušnosť vo svetovej špičke. Bývalý majster Európy v zjazde a pretekár tímu Gravity Group je v aktuálnom poradí tejto disciplíny na 21. priečke a v krose mu patrí po dvoch pretekoch devätnáste miesto.
Slovensko na stupňoch víťazov vďaka juniorke Verone Šovčíkovej.

25.05.2006 808 6 0

Uplynulý víkend sa konalo v belgickom Spa- Francochamps tretie kolo Svetového pohára MTB XC 2006. Tu je reportáž a niekoľko fotiek
 BIKE Maratón Medzihorím 2006

24.05.2006 898 0

3. ročník Bike Maratónu Medzihorím (Memoriál Radovana Kaufmana) sa odštartuje z Partizánskeho už túto sobotu! Všetci ste pozvaní a tu, samozrejme, nájdete propozície a profil trate.
Specialized Downhill Cup - 2.kolo (Nitra)

18.05.2006 1 344 1 0

Propozície na 2. kolo Slovenského pohára v disciplíne zjazd.
SP: Polc vo Vigu neuspel, Prokop vyhral

08.05.2006 590 0

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil na úvodných pretekoch Svetového pohára zjazdárov v španielskom Vigu 21. priečku v krose, v zjazde mu však patrilo po technických problémoch až 77. miesto. "Vo four crosse som si napriek ťažkým súperom veril, ale vypadol som už v šestnásťfinále. Zradila ma technika. V zjazde sa mi darilo až pokiaľ neprišlo finále. V meranom tréningu som išiel dokonca o tri sekundy rýchlejšie ako v kvalifikácii, kde mi patrila dvadsiata prvá priečka. V prvej polovici finálovej jazdy to bolo v poriadku, ale potom som v klopenej zákrute po skoku zlomil riadidlá," povedal Polc.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 306)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 052)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 249)
  4. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 827)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 820)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 429)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 250)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 727)