www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Cyklistika' (889 - 900 z 963 článkov)

Gavenda celkovým víťazom SP juniorov

22.01.2006 590 3 0

Slovák Róbert Gavenda sa stal celkovým víťazom Svetového pohára juniorov 2005/06 v cyklokrose. V záverečných pretekoch päťdielneho seriálu v holandskom Hoogerheide obsadil úradujúci majster Európy 6. miesto, čo na celkové prvenstvo stačilo. Preteky juniorov v holandských terénoch vyhral Francúz Yannick Martinez. Gavenda si za šiestu priečku pripísal do hodnotenia SP 30 bodov a seriál vyhral s náskokom 49 bodov pred Belgičanom Tomom Meeusenom.
Výroba zimných pneu s hrotmi

19.01.2006 14 790 51 3

Tento článok vznikol ako dôsledok nepodarenej zimy tu na východe v Košiciach a mojej práce so sadrokartónovými konštrukciami. Zima bola dlho bez snehu, ale o to viac bolo ľadu. Po ceste ma jazdiť nebaví, a mám obavy z premávky. Z sadrokartónových konštrukcií som si odniesol poznatok o existencii samorezných vrutov do plechu, ktoré majú prvé 2-3 mm vo forme vrtáku.
Nový HAC 4 PRO

09.01.2006 1 520 8 0

Firma Ciclosport sa rozhodla po dlhých rokoch úspešného predaja modelu HAC 4 pre zásadnú inováciu. Nejedná sa len o dizajnovú úpravu, ale aj výrazné zmeny vo funkčnosti tohto prístroja, z najvýraznejších zmien by som vypichol nastaviteľný obvod kolesa pre dva bicykle, rozšírenú pamäť a nastaviteľný interval ukladania dát do pamäte. Celkovo sa teda počet funkcií rozšíril na 63 a týmto sa tento prístroj zaradil opäť na špičku vo svojej triede.
Rozhovory RIDE2005 - Michal Červenka

23.12.2005 985 0

Ride.sk ponúkol MTBiker.sk zverejnenie rozhovorov s účastníkmi a víťazmi DH súťaží na Slovensku a ja som si tak trochu protekčne vybral svojho menovca a čerstvého víťaza WBC v Čechách - Majkla Červenku
Pčolovi sa vlastný svetový rekord nepodarilo prekonať

20.12.2005 1 457 4 0

Popradčan Štefan Pčola sa v pondelok pokúsil prekonať svetový rekord v jazde na zadnom kolese bicykla
Prvá verejná cyklistická zjazdová trať Rohatka

10.12.2005 2 231 3 0

Prvotná história zjazdu v Bratislave na Slovensku sa začala písať v lokalite Železná Studnička – Kamzík v lete 1997 keď dvaja nadšenci prezývaní „Roháč“ a „Kačica“ začali stavať zjazdovú trať, ktorá dostala neoficiálny názov – Rohatka. Ten istý rok na jeseň sa konali na Rohatke prvé neoficiálne preteky v zjazde a o rok neskôr sa Rohatka počítala do seriálu Slovenského pohára. Po roku 2001 nastal útlm aktivít na tejto trati. Neskôr v roku 2004 vzniklo občianske združenie Slobodný Bajker, ktoré s podporou Mestských Lesov v Bratislave začalo s legalizáciou Rohatky.
Klenovský Vepor + foto

02.12.2005 704 2 0

Nie je to síce veľa km,ale o to je to náročnejšie.
Trasa začína v obci Kokava nad Rimavicou,aj keď niektorí bikeri to začínajú až v Lučenci,ale my musíme brať ohľad aj na to,že s nami ide aj jedna slečna a pár bikerov s menšou výdržou a tak to rozpumpujeme až v tej Kokave.
Po asfaltke sa dostávame cez obec Utekáč a jej priľahlé "dedinky"(Salajka,Havrilovo...) až ku odbočke na červenú značku,asi 5km pred obcou Sihla.Tu odbáčame...
Interbike 2005 - 2 z 2

11.10.2005 529 0

2. časť fotoreportu z výstavy Interbike 2005 v Las Vegas...
Interbike 2005 - 1 z 2

10.10.2005 458 4 0

Takmer 90 fotiek rozdelených do 2 článkov z bikovej výstavy v Las Vegas - Interbike 2005 od MooBa, ktorý si tam na otočku zaletel :). Nuž, rád by som sa tam bol pozrieť, také veci sa v Európe veru nevidia...
Via Carpathia DOWNHILL RIDE 2005 Podkonice - POKEC + SÚŤAŽ!

19.09.2005 1 299 1 0

V sobotu 17.9.2005 sa v Podkoniciach po piaty raz konalo Finále Slovenského pohára v zjazde na horských bicykloch s medzinárodnou účasťou. Počasie dosť narušilo priebeh pretekov, ale aj napriek tomu boli super! Toľko "povinný" úvod a teraz poďme k veci...
Finále SP DH Podkonice oficiálne + výsledky

18.09.2005 1 821 0

Český reprezentant Vlastimil Hynčica sa stal víťazom medzinárodného finále Slovenského pohára v zjazde na horských bicykloch, ktoré sa uskutočnilo v sobotu v Podkoniciach pri Banskej Bystrici. V daždivom počasí na náročnej 1920 m dlhej trati s prevýšením 336 m zdolal v jedinej finálovej jazde o takmer sekundu slovenskú jednotku Filipa Polca, tretí najrýchlejší v cieli z rekordného, vyše 150-členného súťažného poľa pretekárov z Česka, Poľska, Maďarska a Slovenska bol poľský reprezentant Maciej Jodko. V kategórii žien najrýchlejšie zvládla nástrahy zjazdovej trate z kopca Pleše do centra Podkoníc Slovenka Katarína Šišková pred poľskou jazdkyňou Annou Sojkovou a ďalšou slovenskou pretekárkou Helenou Boškovou.
Finále Slovenského pohára MTB XC 2005

15.09.2005 780 0

R O Z P I S
Finále Slovenského pohára MTB Cross-country 2005
6. kolo SP - Kláštor pod Znievom v nedeľu 18.septembra 2005.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 823)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 598)
  4. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 589)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 427)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 165)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 092)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 288)