Najnovšie články z kategórie Cyklonarez

Reportáž: Cyklonárez 4 – nielen extrémne zimné preteky

V popise podujatia je síce napísané, že sa jedná o najťažšie zimné preteky v strednej Európe, no pre mňa je to skôr dobrodružstvo, pri ktorom sa ešte aj preteká...
Pozvánka: Ford Cyklonárez 2020 – zimný extrém ako sa patrí v ďalšom vydaní

Ako budú vyzerať preteky, ktoré sa podľa vyjadrenia organizátorov majú radiť k najťažším zimným v strednej Európe? Alebo aj také, kde toho za 2 dni najviac zažijete...
Reportáž: Cyklonárez III alebo ako sme jazdili v horách počas snehovej kalamity

Vzhľadom na súčasné počasie resp. kalamitu si zrejme nikto nevedel predstaviť, ako sa bude jazdiť na bicykli v horách vo výške 1 000 m. Nielen cez deň, ale aj v noci...
Pozvánka: Cyklonárez III alebo postav sa horskému chladu počas 2 dní v novom formáte

Tieto jedinečné zimné preteky sa dočkali výraznej zmeny. Po novom sa môžete tešiť na nočný prológ, sobotný nárez a zmenené zázemie, vďaka čomu výrazne narástla aj kapacita.
Reportáž: 2. Zimný Cyklonárez – nakoniec predsa len mrazivá horská akcia

V mojom prípade sa nejednalo len o súboj s horským chladom, ako uvádza hlavné motto podujatia. Pribudol ešte jeden nečakaný protivník...
Pozvánka: Cyklonárez 2 - postav sa horskému chladu

Akcia, ktorá má sebou len prvý ročník a už si získala medzi „zimnými bikermi“ svoje meno. Uvidíme, aký bude ten ďalší...
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!