ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Cykloturistika' (169 - 177 z 177 článkov)

Na Okolo Pekingu triumf Martina, Saganovci ukončili sezónu

09.10.2011 2 151 0

Celkovým víťazom etapového cyklistického podujatia Okolo Pekingu sa stal favorizovaný Nemec Tony Martin pred britskou dvojicou - David Millar a Chris Froome. Zo Slovákov sa najvyššie umiestnil Peter Velits, ktorý bol 60. a za Martinom zaostal o 4:25 min. Petra Sagana klasifikovali na 110. priečke (+14:28) a Juraj Sagan je 136. (+15:58).
Okolo Pekingu - Sagan druhý v 4. etape

08.10.2011 2 383 0

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v 4. etape pretekov Okolo Pekingu, ktorá merala 189,4 km a jej finiš bol v areáli vodných športov kde sa na OH 2008 tešili z triumfov slalomári Michal Martikán, Elena Kaliská a bratia Hochschornerovci, výbornú druhú priečku. Víťazom etapy sa stal Saganov tímový kolega zo stajne Liquigas-Cannondale Elia Viviani časom 4:09:08 h, tretí bol Argentínčan Juan Jose Haedo.
Na Okolo Pekingu Slováci v piatok zaostali

07.10.2011 921 0

Írsky cyklista Nicholas Roche (Ag2r) sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Pekingu, ktorá viedla z Men Tchou Kou do Jong Ningu a merala 162 km. Roche sa presadil pred krajanom Philipom Deignanom (RadioShack) a Britom Chrisom Froomom (Sky). Lídrom pretekov ostal aj naďalej Nemec v službách HTC - Highroad Tony Martin. Trio Roche, Deignan a Froome sa dostalo pred pelotón v záverečnom stúpaní asi 15 km pred cieľom a svoj mierny náskok si udržalo až do cieľa.
Peter Sagan v 2. etape Okolo Pekingu na 19. mieste

06.10.2011 1 285 0

Austrálčan Heinrich Haussler zvíťazil v 2. etape cyklistických pretekov Okolo Pekingu, ktorá viedla od Olympijského štadióna Vtáčie hniezdo do štvrti Men Tou Kou a merala 137 km. V hromadnom špurte celého pelotónu zdolal Haussler Rusa Denisa Galimzianova a Holanďana Thea Bosa. Lídrom pretekov aj naďalej ostal Nemec Tony Martin.
Martin víťazom časovky na Okolo Pekingu

05.10.2011 814 0

Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu favorita a vyhral úvodnú časovku na 11,3 km na cyklistických pretekoch Okolo Pekingu. Trať od Olympijského štadióna Vtáčie hniezdo k olympijskému plaveckému areálu Vodná kocka zvládol za 13:33 min, teda o 17 sekúnd rýchlejšie ako Brit David Millar. Tretí skončil ďalší britský cyklista Alex Dowsett. Z tria Slovákov si na trati časovky najlepšie počínal Peter Velits.
Práve prišla zima a my už o lete...

26.01.2007 671 1 0

Bez ohľadu na to, či zima ešte príde alebo nie, v hlavách mnohých, (ale skôr asi všetkých) organizátorov sa občas mihne myšlienka, ktorá sa snaží zaujať a donútiť svojho pána o hlbšie zamyslenie. Každý človek, ktorý v minulosti okúsil organizátorský chlebíček pozná ten nepotlačiteľný chtíč niečo vylepšiť, niečo dotiahnuť ďalej, niečo zmeniť, urobiť inak... Naplniť očakávania každého jedného človiečika, ktorý sa len na okamih mihne na jeho akcii, postojí, zamyslí sa. Snaží sa vypočuť každú pripomienku, každé hlasné zamyslenie ktoré zachytí v návale povinností počas akcie a každý príspevok na webovom fóre.
Rozhovor so Zoltánom Bujnom

04.10.2005 807 1 0

Zoltána Bujnu nie je nutné nijak zvlášť predstavovať. Snáď každý návštevník si všimol jeho reportáže z Expedície Perzia 2005 a keďže je Zoltán už doma (teda na Slovensku), spravil som s ním menší rozhovor, ktorý nájdete v článku...
Expedícia Perzia 2005

02.07.2005 1 448 16 0

Ako sme už písali dávnejšie, Zoltán Bujna, študent z Komárna, toto leto absolvuje 8000km dlhú túru do orientálnej Perzie. Vyrazil 30.6 a tu vám budeme exkluzívne každý deň prinášať jeho reporty a fotografie z cesty... OBNOVENÉ 24.9.2005
Pamiatková výprava do Perzie - doplnené 4.6

22.05.2005 4 666 11 0

Zoltán Bujna, biker z Komárna, má za sebou už niekoľko zahraničných výprav na
biku, spomeniem Rumunsko, Francúzsko, všetko túry o tisícoch kilometrov.
Tento rok sa chystá na 80-dňovú túru na Blízky Východ, počas ktorej prejde neuveriteľných
8000 km, z toho 7 tisíc úplne sám. Navyše sľúbil, že bude pravideľne zasielať
reporty, takže sa v lete máte na čo tešiť. Teraz si však predstavíme Zoltánovú
túru Perzia 2005

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 288)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 809)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 558)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 450)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 349)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 161)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 076)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)