Najnovšie články z kategórie Dema

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 PR článok

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015

Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Svetový líder v oblasti výroby a predaja skladacích bicyklov DAHON uzavrel partnerstvo pre strednú Európu so spoločnosťou DEMA Senica PR článok

Svetový líder v oblasti výroby a predaja skladacích bicyklov DAHON potvrdil, že podpísal dohodu o distribúcii svojich produktov pre slovenský trh so spoločnosťou DEMA Senica. DEMA bude produkty značky DAHON distribuovať tiež v Českej republike, v Maďarsku a na Faerských ostrovoch. Dohoda má byť impulzom pre ďalšiu expanziu značky DAHON na európske trhy.
Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato

Dvanásť hodinovku som mal v pláne už od začiatku roka. Keďže prvá sa zrušila pre nepriaznivé počasie, zostal ešte jeden pokus na jeseň. Pôvodný plán bol ísť sólo, ale môj názor zmenil kamarát, ktorý ma oslovil či nechcem ísť do teamu. Hovorím si: „ prečo vlastne nie?“
Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou

Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.
Výhercovia súťaže o víkendový pobyt v cyklohoteli Urbanov Vrch a štartovné na DEMA 12 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Testujeme: DEMA Tigra 3.0 - Bike stvorený pre ženy

Rám tejto tigrice vyšiel spod rúk slovenského výrobcu DEMA a tešiť sa mu môžu najmä dámy, pretože geometria je prispôsobená práve nám, ženám. Bicykel skôr stvorený na rodinné výjazdy za dobrú cenu (€549,99) môže však príjemne prekvapiť aj na pretekoch, stačí naň vyskočiť a oprieť sa do pedálov. Ako jazdí? Dozviete sa už nižšie.
Pozvánka: DEMA 12 hodín MTB

Ak si myslíš, že Ťa baví cyklistika a po tohtoročnej sezóne budeš celkom vo forme, máš super príležitosť otestovať sa. 27. septembra 2014, 5 kilometrový okruh v Belej Nižných Kamencoch, Tvoj bike a dlhých 12 hodín, počas ktorých nespoznáš len krásy pripraveného okruhu, ale aj skryté stránky svojej mysle. Víťazí ten, kto dá najviac okruhov... Dáš 200-ku?
Bicyklová značka DEMA získala ocenenie Superbrands Award a zaradila sa tak medzi najsilnejšie značky na slovenskom trhu PR článok

Na základe rozhodnutia odbornej poroty Brand Council zloženej z expertov z oblasti marketingu, médií, komunikácie a biznisu a preferencie slovenských spotrebiteľov získala slovenská bicyklová značka DEMA ocenenie Slovak Superbrands Award 2014. Ocenenie je dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke.
DEMA 12 hodín MTB zrušená

Chceli by sme vás informovať, že na základe zlej predpovede počasia a veľkého počtu odrieknutí prihlásených jazdcov sme sa spoločne s hlavným partnerom DEMA Senica rozhodli akciu DEMA 12 hodín MTB dňa 26.4.2014 zrušiť.
Bikepark v Kálnici vstupuje do nových projektov po boku výrobno-obchodnej spoločnosti DEMA Senica PR článok

Spoločnosť DEMA Senica a.s., výrobno-obchodná spoločnosť so zameraním na výrobu a predaj bicyklov, vstúpila do partnerstva s bikeparkom v Kálnici. Cieľom je vybudovať centrum, ktoré bude slúžiť nielen milovníkom adrenalínu a zjazdovej cyklistiky, tzv. downhill, ale zároveň osloví všetky vekové kategórie tých, ktorí majú k cyklistike blízko. Bikepark ponesie nový názov DEMA bikepark Kálnica.
Pozvánka: DEMA 12 hodín MTB

Ešte v minulom roku bikepoint.sk a DEMA Senica sa rozhodli pripraviť pre bikerov, ultramaratóncov, ale aj pre tých ktorí si chcú zmerať svoju bikerskú výkonnosť podujatie, ktoré má v Českej republike dlhú tradíciu a to 12 hodinový MTB maratón. DEMA 12 hodín MTB sa prvý krát uskutoční na okruhu v BIKEPARKU Kálnica 26.4.2014. Môžete sa zapojiť aj do súťaže o 2x štartovné do 23.3.2014.
Vyhraj prilbu Met Terra 2012

Súťaž pre uživateľov facebooku zo Slovenska o all-mountainovú prilbu MET Terra 2012, ktorá trvá do dnešnej polnoci!