Najnovšie články z kategórie Downhill

Neskutočná jazda, skoro 14 minút enduro zjazdovania

Parádny záznam, ktorý vytvoril Dan Atherton vo Whistler, kde sa konalo 5. kolo Enduro World Series. Dan nakoniec obsadil v pretekoch celkovo 12. miesto a na jeho jazdu je radosť pozerať.
Downhill v Plaveckom Mikuláši 18.7.2015 - fotoreport

18.7. sa konal už 2. ročník DH pretekov v Plaveckom Mikuláši. Sám som bol zvedavý, ako to celé bude vyzerať, a či aj na Záhorí sa vie usporiadať poriadny downhillový pretek. Vyrážame s kamošmi už od rána, aby sme si ako tak najazdili trať. Trať vyzerala skvelo, prvá pasáž poriadny strmák s rockgardenom a dropom, toto miesto si vybralo daň na pár jazdcoch, pádov tu bolo neúrekom...
Kolobeh vody - perfektné enduro v južnom Walese

Chris Akrigg ukazuje krásy Brecon Beacons v južnom Walese, kde hlavným elementom je voda v rôznych podobách. A jeho skill tiež nie je úplne zlý. K tomu ešte vhodná hudba a máme tu video (minimálne) týždňa. A keby sa vám zapáčila značka Mongoose, na ktorej Chris jazdí, máme ich kopu v našom shope.
Filip Polc vyhral Briancon Urban DH a už o rok možno bude táto akcia aj v kalendári City Downhill World Tour 2016

Trať išla cez zaujímavú lokalitu UNESCO hradu v meste Briancon, ktoré sa nachádza v srdci francúzskych Álp. Pozrite si finálovú jazdu, fotogalériu aj vyjadrenie víťazného Filipa Polca.
Lekcia zjazdovania na ceste od Petra Sagana - alebo keď už ani motorka nestíha

Peter Sagan si v dnešnej etape vybral na únik záverečný zjazd a ostatným jazdcom doslova uletel. Pri priemernej rýchlosti 68 km/h v kľukatom zjazde Peťo využíval každý centimeter vozovky. Však sa pozrite...
Fotogaléria: 4. kolo SpDH + Majstrovstvá SR v downhille - Rock Machine Bikepark Malinô Brdo

Cez víkend v dňoch 18-19.7 2015 sa v Rock Machine Bikepark - Malinô Brdo uskutočnilo 4. kolo SpDH a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate aj zázemia samotnej akcie.
Ako bolo na Scott Enduro X Race Bachledova dolina?

Druhý pretek série Scott Enduro X Race sa uskutočnil 28.6. 2015 v Bachledovej doline. Pretek mal 5 RZ, 4 výjazdy, 1 vývoz lanovkou s celkovou dĺžkou 28 km. Blata bolo celkom dosť, takže trať preverila výborne schopnosti jazdcov a o pády nebola núdza.
Martyn Ashton sa po nehode, pri ktorej ochrnul vrátil späť na bike

Martyn Ashton bol jedným z tých, ktorí si išli svojou cestou a svojím štýlom. Preslávil sa aj celosvetovým virálnym videom plnom bike parádičiek. Na cestnom bicykli robil trialové kúsky aj saltá. Naposledy to ale odniesol jeho chrbát pri bike exhibícii na MotoGP v Silverstone 2013. Ashton spadol z trojmetrovej výšky na chrbát a poranil si deviaty a desiaty stavec. Od tej doby bol odkázaný na invalidný vozík a nebolo isté, či sa zotaví. Jeho láska k jazdeniu bola však silnejšia než puto invalidného vozíka, a tak si upravil svoje MTBčko a vrhol sa späť do sedla.
Fotogaléria: 3. kolo SpDH Jasná 2015

V nedeľu 28.6. 2015 sa išlo 3. kolo Slovenského pohára v downhille a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate.
Pozvánka: Bike Camp Filipa Polca a pretek AIR DH Bachledka do Bachledovej doliny PR článok

Bike Camp v Bachledovej sa v komunite bikerov stal už malou tradíciou, toto leto sa pod vedením Filipa Polca v termíne 7 - 10. júla 2015 uskutoční už jeho piaty ročník. Na 4 dni sa v Ždiari stretnú fanúšikovia downhillu a endura, aby sa zdokonalili v jazdení, naučili novým trikom a zabavili s ľuďmi, ktorých spája nadšenie z rovnakého športu.
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...