Najnovšie články z kategórie Drasal

Reportáž: Drásal 2023 - jubilejný ročník legendárneho maratónu

Dňa 24. 6. 2023 oslavoval najstarší bikemaratón v Českej republike svoje okrúhle 30. narodeniny a ja som sa deň vopred rozhodol tieto kultové holešovské preteky horských bicyklov po prvýkrát navštíviť.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Pozvánka: Bikemaraton Drásal České spořitelny - najkultovejší český maratón

Známy bikemaratón v Českej republike vás pozýva na svoj 26. ročník a v sobotu 29. júna 2019 sa v Holešově môžete tešiť na množstvo výziev.
Reportáž: BIKEMARATON DRÁSAL České spořitelny, alebo z úrazovky na maratón

25. výročie oslávil tento víkend najstarší MTB maratón v Česku - kultový BIKEMARATON DRÁSAL České spořitelny.
Reportáž: Obr Drásal alebo 175 pekelne horúcich kilometrov

Uplynulý víkend sa mestečko Holešov pod Hostýnskymi vrchmi stalo centrom bajkového diania u našich západných susedov. Konal sa tu už 22. ročník legendárneho Drásala. Pretek je už 15. sezónu zaradený do seriálu Kolo pro život a je tak len jedným z dvoch podujatí, ktoré sú v tomto seriáli úplne od jeho začiatku. Drásal so svojou 22 ročnou tradíciou je kultovým pretekom a na jeho prestíži pridal aj fakt, že od minulého roka pribudla ku klasickej 115 km dlhej trati aj ultramaratónska 175 km dlhá štreka zvaná Obr Drásal.
Pozvánka: Drásal České spořitelny 2015

Príďte si zamakať do Holešova neďaleko Zlína, kde sa uskutoční 22. ročník bikemaratónu už o necelý mesiac v sobotu 4.7. 2015. Pozrite si propozície a mapu, kde máte na výber trasy od 10 až do 175 km.
Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny

Josef Drásal bol najvyšší človek, ktorý podľa dochovaných údajov kedy žil v českých zemiach. Narodil sa v chudobnej rodine brúsiča ihiel Johanna Drásala a jeho manželky Magdalény. Narástol do výšky 242 cm a podľa neho je pomenovaný jeden z najkultovejších českých maratónov, Bikemaraton Drásal České spořitelny, ktorý si pripísal v sobotu v Holešove už svoj 21. ročník. Organizátori vymysleli tento rok aj jednu novinku pre vyznávačov extrémnych zážitkov, ktorou je trať dlhá 175 km s prevýšením 5088 metrov s príznačným názvom - Obr Drásal.
Drásal 2009 mojimi očami

Pri listovaní v kalendári MTB maratónov pre tento rok som si poznačil aj dátum 4.7. 2009. V tento deň sa totiž koná jedná zaujímavá akcia...V tomto reporte by som vám rád priblížil svoje dojmy z maratónu Drásal, ktorý píše už 16. rok svoju históriu, čo ho radí medzi najstaršie maratóny v ČR. Minulý rok to bola v mojom podaní premiéra, teraz už približne viem čo ma čaká. Trať má dĺžku 120 km a udávané prevýšenie 3200 m. Štart aj ciel je situovaný v zámockom parku mesta Holešov. Tento pretek som si zvolil aj ako prípravu na plánovanú 200 km Salzkammergut Trophy. A že to bola poriadna „príprava“....