Najnovšie články z kategórie Enduro

Vynovený Canyon Strive – 29 palcov a prepracovaný ShapeShifter

Nová sezóna má ešte ďaleko do svojho začiatku, no Canyon už predstavil novú verziu svojej enduro „mašiny“ pre náročných.
Test: Hayes Dominion A4 - nech žije nový kráľ

Kedysi jednotka na trhu a nočná mora konkurencie sa časom prestala objavovať na bicykloch a jej miesto rýchlo prebrali konkurenti. Po dlhej odmlke však Hayes vstáva z popola ako fénix a chce si vydobyť svoje miesto na trhu úplne novou brzdu Dominion.
Video: GHOST FR AMR 6.7 - model takmer bez limitov

Stvorený pre to najagresívnejšie jazdenie, tento “duch” sa najlepšie cíti na freeridových tratiach a v bikeparku, kde nechá plne vyniknúť 165 mm zdvihu pod taktovkou pružiny a agresívnu geometriu.
Tip na výlet: Trailové opojenie

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Reportáž: Jesenné Blinduro 2018 - zážitkové enduro na oči

Blinduro je organizátorský projekt dvojice Zdeňek Pól a Michal Prokop. O jeho popularite svedčí aj fakt, že už v marci sa štartová listina, ktorá bola limitovaná na 300 miest, naplnila za necelý týždeň. Jazda „na oči“ ľudí rozhodne láka a má svoje špecifiká...
Video: Pohodová atmosféra endura - Blinduro 2018

Enduro rozhodne nie je len o "hrotení", ničení materiálu a pádoch. Tým hlavným je priateľská atmosféra, ktorú pekne zachytáva aj nasledujúce video.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Video: Keď sa reklama na nepremokavé oblečenie vydarí

Či už plánujete nákup nového oblečenia, alebo nie, toto video rozhodne poteší.
Video: Majstrovstvá Slovenska MTB Enduro Brezno 2018

Len nedávno sa konali v Brezne Majstrovstvá Slovenska v disciplíne enduro a práve z nich je vydarený zostrih, ktorý zachytáva momenty z trate a tiež výbornú atmosféru. No chystá sa ešte niečo ďalšie...
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita PR článok

MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.