ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Ghost' (73 - 84 z 90 článkov)

Test: Bike GHOST HTX 5 LC - Rýchle, spoľahlivé HT-čko

24.07.2015 7 336 25 3

Éra hardtailov určite nekončí a nie každý presedláva na celoodpružený bike. HT majú svoje výhody a tiež jazdím jeden z lepších kúskov, ktorý sa dá zaradiť do kategórie testovaného Ghostu s cenou tesne pod €2000. Pre vyznávačov rýchlych bikov, ktoré majú iba odpruženú prednú vidlicu je ponuka stále veľmi široká. Nemecká značka Ghost ponúka viacero modelov a v rámci redakčného testovania sme jazdili rýchly karbónový šíp osadený na výbave Shimano XT.
Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu

PR 14.07.2015 1 694 2

V roce 2013 se v JBC bikeparku v areálu Dobrá Voda uskutečnil historicky první závod světové série ve fourcrossu s názvem JBC 4X Revelations. Unikátní závod, jenž se jel nejen na území libereckého kraje, ale i celé ČR poprvé, absolutně předčil očekávání organizátorů.
Test: GHOST RIOT LT 6 LC - Hravý bike s výbornými jazdnými vlastnosťami

07.07.2015 6 934 7 5

Na viac ako dva týždne sa mi naskytla možnosť jazdiť tento výnimočný stroj s kolesami 27,5“, ktorý v sebe spája výnimočný dizajn s rovnako výnimočnými jazdnými vlastnosťami. All-mountain bike s cenovkou tesne nad €4000, so zdvihmi 150/130, hmotnosťou okolo 12,5 kg. Počas testu dostal pekne zabrať a najazdili sme spolu viac ako 300 km. Niekedy bolo riadne prašno, ale RIOT okúsil aj slušné blato, keď sa počasie otočilo.
GHOST Lector ULC World Cup 2016 vyhral prestížne ocenenie za excelentný dizajn vysokej kvality  Red Dot: Product Design 2015

GHOST Lector ULC World Cup 2016 vyhral prestížne ocenenie za excelentný dizajn vysokej kvality Red Dot: Product Design 2015

PR 09.06.2015 5 503 2 9

Precízne spracovanie a elegantný čierno biely dizajn zaujme vzhľadom aj výkonom. Lector ULC World Cup je jasným dôkazom inovatínosti a pokrokového prístupu k bicyklom z produkcie GHOST.
Dokument: Tomáš Slavík a Filip Polc ukazujú, aké je to jazdiť prvú ligu

04.05.2015 7 735 4 52

Tomáš Slavík ako úradujúci majster sveta vo fourcrosse a Filip Polc, ktorý vyhral takmer všetky preteky v minuloročnom seriáli City Downhill World Tour, vyrazili do Južnej Ameriky a z ich tripu je spracovaný zaujímavý takmer 15 minútový dokument. Spoločne odhaľujú zákulisie prípravy a priebeh pretekov City Downhill World Tour.
Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

02.02.2015 3 115 7 7

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

27.01.2015 5 146 9 1

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

09.01.2015 8 750 2 4

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Nemecká kvalita v znamení GHOST: Zistite viac o bajkoch a zaujímavej histórii samotnej značky

PR 14.11.2014 5 508 8 4

Máte radi značku GHOST? Jej krásny a dizajnérsky oceňovaný bajk RIOT nie je to jediné, čim sa táto značka môže pochváliť, pretože Ghost je v súčasnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich výrobcov na trhu. Poctivé nemecké bajky si môžete zakúpiť až v 40 krajinách sveta a naše Slovensko je jednou z nich. V krátkom video sumáre sa dozviete nie len to ako GHOST vznikol, ale aj ako napredovali vo vlastnom vývoji až k súčasnej modelovej rade 2015. Pre viac informácii kliknite na ghost-bikes.com.
Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015

03.10.2014 7 956 9 3

Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.
Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí

31.08.2014 8 555 9 3

Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.
Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu

24.08.2014 11 943 18 9

Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 697)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 635)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 489)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 177)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 120)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 312)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 057)