Najnovšie články z kategórie Ghost

GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať PR článok

GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať

Nemecká značka GHOST na ďalší rok pre cyklistov pripravila vynovenú MTB kolekciu, ktorú si dnes predstavíme.
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už tento víkend

Poznáme to všetci - lepšie raz vidieť, ako trikrát počuť. V duchu tejto starej pravdy vás pozývame do MTBIKER centra, kde sa máte možnosť zoznámiť s princípom fungovania elektrobicyklov a otestovať vybrané modely Lapierre a GHOST na vlastnej koži.
Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC  - čierna raketa v rozumnej cene

Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC - čierna raketa v rozumnej cene

Láka vás športová jazda a radi by ste si skúsili aj nejaké preteky? Model LECTOR je na tento účel ako stvorený a dnes si jeden rozbalíme...
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už budúci víkend

S modelmi od značky Lapierre alebo GHOST ste sa na našich stránkach už neraz stretli a teraz máte možnosť si ich opäť vyskúšať na vlastnej koži, a to u nás v MTBIKER centre.
Video: GHOST Kato 9.9 AL- vstupná brána do sveta MTB

Spoľahlivý horský bicykel na hliníkovom ráme s komponentami, ktoré znesú aj náročné používanie.
Unboxing: GHOST HYB TERU B5.9 AL - keď prvoradá je zábava z jazdy

Nový motor Bosch Performance CX prináša jazdu, kde dlhé stúpania sa zdajú menej strmé a jazda horským chodníčkom kratšia. Predstavujeme vám bicykel GHOST HYB TERU B5.9 AL, ktorý prináša zážitok a zábavu z jazdy.
Test: GHOST FR AMR 7 - poriadna mašina do hôr

Napriek modelovému roku 2016 som si povedal, že si tento bike zaslúži trochu pozornosti. A hneď na úvod napoviem, že ide totiž o - ako sa hovorí – veľmi dobrý pomer výkonu a ceny.
Unboxing: GHOST LECTOR 9.9 UC - nielen pre vyznávačov športovej XC jazdy

Moderná geometria, 29” kolesá, poriadna vidlica a dizajn, za ktorým sa bude nejeden fanúšik bicyklov obzerať. Tak by sa dal charakterizovať GHOST LECTOR 9.9 UC, na ktorý sa bližšie pozrieme...
GHOST 2018 - hardtail má stále čo ponúknuť PR článok

GHOST 2018 - hardtail má stále čo ponúknuť

Modelový rad bicyklov s pevnou zadnou stavbou (hardtail) zďaleka nie je na ústupe, o čom svedčí kolekcia nemeckého výrobcu pre rok 2018.
Video: Ghost 2018 - osvedčené modely zaodeté do nových trendov

Rozsiahla expozícia Ghost lákala na veľké množstvo vystavených modelov. Hlavné rozdiely s predchádzajúcou generáciou spočívali v upgrade komponentov a rozšírenie 12-rýchlostných sád GX Eagle.
Unboxing: Ghost SLAMR 7 LC - s radosťou do terénu so Shimano Deore XT 2x11

Do centra sa nám dostal ďalší zaujímavý kúsok od nemeckého výrobcu Ghost a jeho rozbaľovanie sme si nemohli nechať iba pre seba... Navyše v sobotu 17.6 môžete vyskúšať aj priamo na výjazde tento model v prevedení SLAMR 5 29“ a SLAMR 4 27,5“ v rámci testovacieho dňa Ghost a Lapierre.
Video: Ghost LECTOR - agresívne línie a rýchlosť v krvi

Nemecký výrobca ponúka kvalitný rám, agresívne línie a hlavne výborné jazdné vlastnosti za rozumné peniaze.