www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Ghost' (61 - 72 z 90 článkov)

Unboxing: Ghost Lector 3, model 2017 - horúca novinka

23.09.2016 14 079 27 8

Medzi horúce novinky nastávajúcej sezóny bezpochybne patrí model Lector od známej a obľúbenej značky Ghost. Niektoré modely pre rok 2017 si už môžete prísť pozrieť k nám do MTBIKER centra. Exkluzívne vám prinášame fotreport z vybaľovania a skladania obľúbeného modelu Ghost Lector 3.
PathRiot - väčší brat Ghost Riota pre to najťažšie enduro

PR 14.09.2016 5 294 1 7

Ak sa povie Ghost Riot, určite mnohým napadne ideálny predstaviteľ slovného spojenia trail bike. Za ten čas, čo je na trhu, stihol pozbierať aj množstvo rôznych ocenení. Prečo tento koncept teda neposunúť o level vyššie? Samozrejme, niektoré časti rámu dostali potrebné modifikácie, ale to hlavné, teda patentovaný systém Riot link, zostal zachovaný. Viac informácií o modelovom rade PathRiot nájdete TU.
Fotogaléria: Návšteva v centrále nemeckého výrobcu bikov Ghost

27.07.2016 6 391 3 16

Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na novú kolekciu Ghost 2017, ale fotografie zatiaľ nemôžu byť publikované, respektíve, nové modely sme nemohli fotografovať. Absolvovali sme však prehliadku továrne a centrály spoločnosti v nemeckom meste Waldsassen, kde sme fotografovať mohli, a tak môžeme priniesť fotoreport zo zákulisia výroby, resp. skladania bikov.
Pozvánka: Ghost a Lapierre – Už zajtra v sobotu 16.7 testovací deň v MTBIKER centre na Považí

15.07.2016 5 453 1

Nemecký výrobca Ghost a francúzsky Lapierre patria medzi značky, ktoré naozaj majú čo ponúknuť. Ghost v poslednom čase zbiera úspechy za svoj pretekársky HT Lector a celoodpružený AM model RIOT. Lapierre zase ponúka už rokmi overenú a postupne zdokonalovanú enduro klasiku - model Spicy. To ale zďaleka nie je všetko a na výber sú samozrejme aj ďalšie modely pokrývajúce takmer všetky jazdecké chúťky. Príďte si preto ku nám zajazdiť a vyskúšať na vlastnej koži.
Test: Ghost Lanao FS - nemecká dáma od bikeriek

03.07.2016 6 530 9 4

Ghost sa netají tým, že vyvíja dámske modely bikov priamo bikerkami v jeho továrenskom Ghost tíme, aby vyhovoval požiadavkám dámskej bikujúcej verejnosti. Ako hovoria na svojej stránke, pri tomto biku na ničom nešetrili a osadili ho tými najlepšími komponentami. Pozreli sme sa teda, či je tomu naozaj tak a v závere testu aj na to, nakoľko sú dámske verzie bikov opodstatnené a či by nežnejšiemu pohlaviu nestačili „normálne“ verzie.
Test: Ghost Lector 3 – vstupná brána medzi kvalitné XC biky

05.06.2016 15 156 15 23

Karbón preniká stále nižšie a nižšie a dnes nie je problém si zaobstarať slušnú „mašinu“ za pomerne rozumný peniaz, ktorá by pred pár rokmi stála viac ako nové auto. Dôkazom je aj Lector 3 od nemeckého Ghostu, ktorý som mal možnosť otestovať a prevetrať na obľúbených stúpaniach a trailoch.
Test: Ghost Riot LC 6 – XC mašina s vyšším zdvihom alebo ...?

27.05.2016 6 824 12 7

Bicykel od nemeckého výrobcu Ghost som mal v rukách 2-3 roky dozadu a celkom som sa potešil správe, že je na ceste Riot LC 6. Na nete som checkol výbavu tejto mašinky a nedočkavo čakal na kuriéra, nech môžeme spolu vyraziť do terénu. Najviac som sa z celého bicykla tešil na zadný tlmič od firmy Cane Creek, ktorý som predtým ešte nejazdil.
Test: GHOST SL AMR X 5 - správna geometria robí s bikom zázraky

21.04.2016 11 220 16 17

Tentokrát sme mali (bohužiaľ len na krátky čas) model SL AMR X 5 od značky GHOST. Ide o najnižší model rodu SL AMR X, čistokrvný AM-EŇák na 150 mm zdvihu. V krátkosti si popíšeme výbavu a šup na pojazd, ktorý veru stál za to.
Ghost 2016 – v znamení trailu

PR 16.03.2016 5 674 6 15

Nemecký výrobca Ghost nie je na našom trhu nováčik a jeho biky je možné vídať stále častejšie. Zásluhu na tom má najmä snaha o výborný pomer kvality a ceny. Pri vývoji taktiež spolupracuje so svojím factory teamom a následné postrehy potom aplikuje do finálnych produktov. Vo veľkej miere to platí pre celoodpružené biky a dnes si predstavíme niečo z kolekcie pre rok 2016...
Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016

PR 29.08.2015 6 088 8

Novinky nemeckého výrobcu GHOST budú v sezóne 2016 elegantné aj farebné. Pozrite sa bližšie na celo odpružené, pevné ale aj cestné bicykle. Od vyznávačov krátkych výjazdov až po AM či enduro, v kolekcii 2016 je pre každý typ jazdy na výber viacero vynikajúcich kúskov.
Test: Bike GHOST Kato FS 7 - Celoodpružený bike s výbornou výbavou aj hmotnosťou a cenou pod 2000 eur

03.08.2015 11 815 15 7

Aj keď tento tátoš nie je karbónový, vôbec mu to neuberá na kráse. Za cenu do €2000 získate bike od nemeckého výrobcu GHOST, ktorý v sebe spája dôraz na priaznivejšiu cenu a pritom dobrý komfort jazdy aj v náročnejšom teréne. Kolesá 27,5“, výbava Shimano XT, odpurženie FOX 130, tlmič 120 mm spolu s celkovou hmotnosťou tesne nad 13 kg dávajú tušiť, že testovacie jazdenie bola jedna veľká radosť. Ako to však presne bolo, sa dočítate na nasledujúcich riadkoch.
Unikátna fourcrossová show, najťažšia trať, svetová špička a 10 000 divákov

PR 01.08.2015 2 469 1 8

Súboje lakeť na lakeť a iba jeden víťaz - Tomáš Slavík to opäť raz dokázal a zvíťazil nekompromisným spôsobom na 3.ročníku JBC 4X Revelations 2015 powered by GHOST bikes a pripísal si svoj účet hattrick! Výnimočná akcia s výbornými fotografiami aj videom.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 284)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 808)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 551)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 418)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 343)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 160)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 075)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 641)