Najnovšie články z kategórie Ghost

Test: GHOST SL AMR X 5 - správna geometria robí s bikom zázraky

Tentokrát sme mali (bohužiaľ len na krátky čas) model SL AMR X 5 od značky GHOST. Ide o najnižší model rodu SL AMR X, čistokrvný AM-EŇák na 150 mm zdvihu. V krátkosti si popíšeme výbavu a šup na pojazd, ktorý veru stál za to.
Ghost 2016 – v znamení trailu PR článok

Ghost 2016 – v znamení trailu

Nemecký výrobca Ghost nie je na našom trhu nováčik a jeho biky je možné vídať stále častejšie. Zásluhu na tom má najmä snaha o výborný pomer kvality a ceny. Pri vývoji taktiež spolupracuje so svojím factory teamom a následné postrehy potom aplikuje do finálnych produktov. Vo veľkej miere to platí pre celoodpružené biky a dnes si predstavíme niečo z kolekcie pre rok 2016...
Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016 PR článok

Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016

Novinky nemeckého výrobcu GHOST budú v sezóne 2016 elegantné aj farebné. Pozrite sa bližšie na celo odpružené, pevné ale aj cestné bicykle. Od vyznávačov krátkych výjazdov až po AM či enduro, v kolekcii 2016 je pre každý typ jazdy na výber viacero vynikajúcich kúskov.
Test: Bike GHOST Kato FS 7 - Celoodpružený bike s výbornou výbavou aj hmotnosťou a cenou pod 2000 eur

Aj keď tento tátoš nie je karbónový, vôbec mu to neuberá na kráse. Za cenu do €2000 získate bike od nemeckého výrobcu GHOST, ktorý v sebe spája dôraz na priaznivejšiu cenu a pritom dobrý komfort jazdy aj v náročnejšom teréne. Kolesá 27,5“, výbava Shimano XT, odpurženie FOX 130, tlmič 120 mm spolu s celkovou hmotnosťou tesne nad 13 kg dávajú tušiť, že testovacie jazdenie bola jedna veľká radosť. Ako to však presne bolo, sa dočítate na nasledujúcich riadkoch.
Test: Bike GHOST HTX 5 LC - Rýchle, spoľahlivé HT-čko

Éra hardtailov určite nekončí a nie každý presedláva na celoodpružený bike. HT majú svoje výhody a tiež jazdím jeden z lepších kúskov, ktorý sa dá zaradiť do kategórie testovaného Ghostu s cenou tesne pod €2000. Pre vyznávačov rýchlych bikov, ktoré majú iba odpruženú prednú vidlicu je ponuka stále veľmi široká. Nemecká značka Ghost ponúka viacero modelov a v rámci redakčného testovania sme jazdili rýchly karbónový šíp osadený na výbave Shimano XT.
Test: GHOST RIOT LT 6 LC - Hravý bike s výbornými jazdnými vlastnosťami

Na viac ako dva týždne sa mi naskytla možnosť jazdiť tento výnimočný stroj s kolesami 27,5“, ktorý v sebe spája výnimočný dizajn s rovnako výnimočnými jazdnými vlastnosťami. All-mountain bike s cenovkou tesne nad €4000, so zdvihmi 150/130, hmotnosťou okolo 12,5 kg. Počas testu dostal pekne zabrať a najazdili sme spolu viac ako 300 km. Niekedy bolo riadne prašno, ale RIOT okúsil aj slušné blato, keď sa počasie otočilo.
GHOST Lector ULC World Cup 2016 vyhral prestížne ocenenie za excelentný dizajn vysokej kvality  Red Dot: Product Design 2015 PR článok

GHOST Lector ULC World Cup 2016 vyhral prestížne ocenenie za excelentný dizajn vysokej kvality Red Dot: Product Design 2015

Precízne spracovanie a elegantný čierno biely dizajn zaujme vzhľadom aj výkonom. Lector ULC World Cup je jasným dôkazom inovatínosti a pokrokového prístupu k bicyklom z produkcie GHOST.
Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Nemecká kvalita v znamení GHOST: Zistite viac o bajkoch a zaujímavej histórii samotnej značky PR článok

Máte radi značku GHOST? Jej krásny a dizajnérsky oceňovaný bajk RIOT nie je to jediné, čim sa táto značka môže pochváliť, pretože Ghost je v súčasnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich výrobcov na trhu. Poctivé nemecké bajky si môžete zakúpiť až v 40 krajinách sveta a naše Slovensko je jednou z nich. V krátkom video sumáre sa dozviete nie len to ako GHOST vznikol, ale aj ako napredovali vo vlastnom vývoji až k súčasnej modelovej rade 2015. Pre viac informácii kliknite na ghost-bikes.com.
Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015

Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.