Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Test: Ghost Nirvana Tour Universal – dostupný a všestranný hardtail

Hľadáte dostupný bicykel s prijateľnou cenovkou, spoľahlivými komponentami a príťažlivým dizajnom? Mne z tohto zadania vyšiel výsledok v podobe Nirvana Tour pre rok 2020.
Bundy do chladnejších podmienok – nenechajte sa prekvapiť PR článok

Bundy do chladnejších podmienok – nenechajte sa prekvapiť

Cyklistika je náročná, pretože kombinuje vysoký výkon a následný vplyv vonkajších podmienok, ako je chlad a vietor. Práve v týchto situáciách vám pomôže tepelne izolačná vrstva, ktorá spĺňa vysoké nároky na funkčnosť.
O tom, ako sa nekonal MTBIKER Novodubnický maratón

Síce sme sa nemohli tešiť zo zážitkov, ktoré prináša pripnutie štartového čísla, no na druhej strane sme si overili, že bikeri majú srdce na správnom mieste...
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Test: Lapierre Overvolt TR 5.5 - ukáž mu smer a viac nerieš

Lapierre vedel vždy robiť dobré bicykle a elektrika mu rovnako ide. Do testu som dostal Overvolt TR 5.5 a hneď, ako som ho vybral z krabice, spomenul som si na prvý ebike, ktorý som testoval.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta PR článok

Novinky svetových výrobcov bicyklov neustále prekonávajú doterajšie technologické a inžinierske výdobytky. Na tejto vlne sa nesie aj model Podium Carbon od Mondraker, ktorého rám váži len 775 gramov (veľ. M).
Video: CO2 systémy - časté chyby pri ich použití

Bombičky alebo aj CO2 systémy sa stávajú veľmi populárnou voľbou pre svoju rýchlosť a malé rozmery. Ale rovnako vedia aj pokaziť výjazd...
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi

Tohtoročná koronavírusom poznačená sezóna je momentálne v plnom prúde. Uplynulý víkend si bolo z čoho v maratónskom kalendári vyberať a ten kto vsadil na Istrofinal Snežnický MTB maratón, určite neoľutoval.
Tip na výlet: Juskova Voľa – cyklotrasy pre každého

Horný Zemplín je región, v ktorom bývam. Ale niektoré časti a cyklotrasy si prechádzam prvýkrát. Tak to bolo aj v prípade okolia obce Juskova Voľa.
Test: Prilba Uvex Access a okuliare Uvex Sportstyle 707 CV - nemecká kvalita a jednoduchosť

Výber prilby a okuliarov nie je vždy jednoduchý. Ak obľubujete čistý dizajn a kvalitu, Uvex má zaujímavú ponuku.
Video: Blizz INT TRL - novinka do skutočného terénu

Novým modelom v ponuke Rock Machine je hardtail, ktorý mieri do skutočného terénu a prináša niekoľko zaujímavých prvkov.