Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku PR článok

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

Vravíte si, že o ňom počujete prvý krát? Boli sme na tom rovnako. My sme sa s ním stretli na konferencii „Aby šport nebolel“ a postupne nás táto novinka dostala.
LACON DE CATALONIA - Andreu Lacondeguy

Výhody obrovských dirtov sú pre bežných smrteľníkov jasné...viac času na triky, viac zábavy a hlavne ...lepšie to vyzerá !
Bývalý majster sveta Ballan po páde prišiel o slezinu

Majstrovi sveta v cestnej cyklistike z roku 2008 Alessandrovi Ballanovi museli po nepríjemnom páde na tréningu chirurgicky odstrániť slezinu. Taliansky jazdec BMC Racing spadol počas prípravy na východe Španielska, zlomil si nohu a rebro.
Four by Three The Family Film

Záverečná epizóda série Four by Three
Dan Atherton - Welsh Backcountry

Kedže dobré video nikdy nie je zlé tak nech sa páči- niečo na piatkový večer. Predpoveď počasia na víkend vyzerá slubne, tak si ho užite minimálne tak dobre ako Dan vo videu!
Môj Istebna Powerade maraton alebo keď si vyžereš smolu pred čaká ťa šťastie potom

Je sobota veľmi skoro ráno, budík zvoní 4:45 a ja sa cítim, akoby som išiel štartovať na salzku 200ku :D . Ale nie, to len rýchla príprava a šup ho smerom Polsko do Istebny na posledný maratón Intermountain série. Už 4 roky som sa tam chystal a konečne aj napriek zrušenému odvozu sa rozhodujem ísť aj keď sám svojím autom bez navigácie! Čo ešte v tom momente netuším bude mať šialené následky :P . Výdatné raňajky vo forme cestovín s tuniakom a olivkami (mňam :) ), ranné presso a už nakladám výzbroj, zakladám soundtrack a´la Faithless do rádia a ide sa do neznáma. Trasu som si len opísal z googlemaps čo sa ukázalo ako veľký fail :( !
Smer Žilina-Čadca- CZ úplná pohoda, aj keď na môj vkus dosť veľa áut takto skoro ráno a sobotu kamióny asi u nás nemajú zákaz ?!
Storočný cyklista Marchand prekonal rekord na 100 km

Francúz Robert Marchand sa stal najrýchlejším storočným cyklistom na 100 km, ktorú zvládol v čase 4 hodiny, 17 minút a 27 sekúnd. Po tom, ako prišiel do cieľa, s úsmevom na tvári povedal, že prekonal vlastné očakávania.
Buček druhý na polovičnom ironmanovi v Indonézii

Na historických prvých pretekoch v dlhom triatlone - ironmanovi v Indonézii na ostrove Bintan triumfoval Austrálčan Brett Carter časom 8:43:58 h pred Švédom Frederikom Croneborgom 8:59:10 a legendárnym Čechom Petrom Vabrouškom 9:07:33.
Valašská padesátka

Fotogaléria z blativého ročníka Valašskej padesátky. Trať a počasie preverilo techniku aj schopnosti jazdcov. Najrýchlejšie sa s traťou popasoval Jan Fojtík pred svojím bratom Ondřejom.
Košecko Podhradské MTB okruhy PR článok

Košecko Podhradské MTB okruhy

4. kolo Považsko - Strážovského Pohára sa uskutoční v sobotu 4.8.2012 v Košeckom Podhradí pri Ilave. Tu sú propozície k akcii.
Andy Schleck si prevzal žltý dres za TdF 2010

Cyklista Andy Schleck v utorok prevzal žltý dres určený pre víťaza Tour de France 2010. Mladší z luxemburskej súrodeneckej dvojice figuroval v pôvodnej výsledkovej listine na druhej priečke za Albertom Contadorom, Španiela však vo februári pre pozitívny dopingový nález dodatočne zbavili prvenstva. Rovnaký scenár sa udial aj v nedávnej minulosti, keď namiesto iného dopingového hriešnika Floyda Landisa s viac ako ročným oneskorením dekorovali Óscara Pereira.
Andy Schleck dostane žlté tričko za víťazstvo na TdF 2010

Luxemburský cyklista Andy Schleck dostane víťazné žlté tričko za triumf na najprestížnejších pretekoch Tour de France z roku 2010 na utorkovej slávnostnej ceremónii v meste Mondorf.