Najnovšie články z kategórie Hotel Salamandra

Tip na výlet: Objednaj hotel a spoznávaj

Sezóna sa pomaly blíži k svojej druhej polovici, ty si unavený zo stereotypu a jazdenia stále tých istých trás? Tento jednoduchý recept určite pomôže.
Tip na výlet: Tri dni v srdci Slovenska

Minulý rok sme dovolenkovali v Banskej Štiavnici. Kúsok pred cieľom sme sa driapali cez Hodrušu - Hámre riadnymi kopcami. V hlave už som prepočítaval výškové metre a segmenty. Malo to však jednu zásadnú chybu - sedel som v aute a v kufri žiadne biky neboli.
Video: Tip na výlet - Sitno a okolie Banskej Štiavnice

Je Sitno stúpanie aj na cestný bicykel a aký zaujímavý okruh v Štiavnických vrchoch absolvovať?
Tip na výlet: Mikovíniho zelená jazda na gravel biku

Pri plánovaní dovolenky sa poslednú dobu potýkam s dilemou, aký bicykel zobrať. Tento rok sa plány menia ako počasie a tak ponuka navštíviť Resort Salamandra v srdci Slovenska prišiel veľmi vhod, avšak moju dilemu ešte znásobil.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky PR článok

Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky

Ani sme sa nenazdali a nedávno sme opäť privítali leto, ktoré sa pre väčšinu z nás spája s príjemným obdobím dovoleniek. Ak pre svoju rodinu či priateľov hľadáte pekné miesto na Slovensku, kde strávite tú tohtoročnú, máme pre vás jeden typ.
Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch

Sezóna v plnom prúde, MTBIKER centrum otvorené, roboty však stále akosi rovnako – veľa, a preto som sa s mojou nastávajúcou rozhodol, že nejaký ten oddych by padol vhod. Po testovacom Canyon víkende v nedeľu popoludní sme sa konečne dočkali vytúženej, aj keď krátkej dovolenky, naložili testovacie Heliony do auta a zamierili smer Hodruša – Hámre, hotel Salamandra.
Pozvánka: Otvorenie flow trailu Helligon v Štiavnických vrchoch

Helligon je prvá trať na Slovensku, ktorá je vybudovaná podľa štandardu Flow Country Trail. Je určený pre všetkých horských cyklistov so základnými zručnosťami, je plynulý a zábavný. Dĺžka trate je 2 km a jej prevýšenie je 240 m. Na trati je 30 klopených zákrut a množstvo ďalších prvkov.