Články v kategórii 'Jesen' (85 - 87 z 87 článkov)

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey

15.11.2014 5 625 7 23

Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov

01.11.2014 4 615 34

Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.
Ako jazdiť na jeseň.

02.11.2004 984 14 0

Ak je na jeseň pekné počasie, cyklistická sezóna sa trošku predĺži. V lese však začne padať lístie, ktoré zakryje prekážky a dažďom stvorené blatové jamy. Podklad sa tak stáva nebezpečným pre jazdenenie v tomto ročnom období. Pokúsim sa Vám dať pár rád, ktoré Vás udržia v sedle biku a pomôžu Vám popasovať sa s nástrahami lesného terénu.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 911)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 640)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 111)