Najnovšie články z kategórie Maraton

ŠKODA Vás pozýva na 12. ročník športovo-kultúrneho podujatia ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014

Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)
Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny

Josef Drásal bol najvyšší človek, ktorý podľa dochovaných údajov kedy žil v českých zemiach. Narodil sa v chudobnej rodine brúsiča ihiel Johanna Drásala a jeho manželky Magdalény. Narástol do výšky 242 cm a podľa neho je pomenovaný jeden z najkultovejších českých maratónov, Bikemaraton Drásal České spořitelny, ktorý si pripísal v sobotu v Holešove už svoj 21. ročník. Organizátori vymysleli tento rok aj jednu novinku pre vyznávačov extrémnych zážitkov, ktorou je trať dlhá 175 km s prevýšením 5088 metrov s príznačným názvom - Obr Drásal.
Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY

Pozývame vás na jednu z najlepších bike akcií na Slovensku, ktorá sa uskutoční v sobotu 26.7.2014. Maratón je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Výhercovia štartovného na Oravský cyklomaratón

Pozrite sa či ste náhodou nevyhrali free vstup na zajtrajší cyklomaratón v Dolnom Kubíne. Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Reportáž: XC race Malinô Brdo a Čutkovský šlak

Počas minulého víkendu sa pri Ružomberku uskutočnil Bike Fest Malinô Brdo a MTB časovka Čutkovský šlak. Aké boli tieto akcie pohľadom Radovana Bíroša, si môžete pozrieť v nasledujúcej reportáži.
Pozvánka: Oravský cyklomaratón

Siedmy ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie šťastnú sedmičku, a pri pohľade na meteorologické spravodajstvo a model Aladin vyplýva, že bude v sobotu 5. 7. 2014 pekné slnečné počasie 24 °C a úplne bez dažďa.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s takmer 1000 štartujúcimi

Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.
Pozvánka: Bike fest Malinô Brdo XC maratón

Dňa 29.6 sa uskutoční Bike fest Malinô Brdo XC maratón. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 22.6. 2014.
Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)
Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.