Najnovšie články z kategórie Maraton

Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.
Pozvánka: Bike fest Malinô Brdo XC maratón

Dňa 29.6 sa uskutoční Bike fest Malinô Brdo XC maratón. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 22.6. 2014.
Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)
Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.
Pozvánka: International MTB marathon Malevil Cup v Českej republike

Dňa 21.6 sa uskutoční v Jablonné v Podještědí International MTB marathon Malevil Cup. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 2.6. 2014.
Výhercovia štartovného na AUTHOR ŠKODA Bike Maratón Súľovské Skaly a Festina 24 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné na parádne MTB akcie.
Reportáž: Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón

Tento víkend sa uskotočnil ďalší spomedzi pretekov zaradených do seriálu Slovak XCM tour, Kaktus bike Bratislavský MTB maratón. Na štart sa postavilo niekoľko stoviek jazdcov a jazdkýň. Dohromady prešli viac ako 17 384 kilometrov a nastúpali viac než 584 výškových kilometrov. Úctihodné, čo poviete? Kto by chcel, môže spraviť skúšku správnosti môjho výpočtu podľa výsledkovej listiny pretekov.
Reportáž: ŠKODA FC maratón Maríkovskou dolinou 2014

Singel alebo ak chcete aj trail. V súčasnosti magické slová, ktorými sa snažia mnohí prilákať ľudí na svoje podujatie. Že to nie sú len slová opäť ukázali usporiadatelia ŠKODA FC maratónu, ktorý sa konal tradične v Dolnej Maríkovej neďaleko od Púchova. Podujatie bolo zároveň aj MSR v XCM, súčasťou novovzniknutej ŠKODA Bike Open Tour serie a tak nebol najmenší dôvod váhať...
16. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži PR článok

16. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži

Vážení športoví priatelia!
SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 21.06.2014!
Pozvánka na tretí ročník Genesis Bike Prague

Už o necelý mesiac sa uskutoční Genesis Bike Prague MTB maratón. MTBiker prináša súťaž o 2x štartovné na túto peknú akciu. Súťaž trvá do 18.5. 2014.
Mrazivý 15. ročník Author Šela Marathon

Len málo pretekov si dokáže získať status „kultovej“ záležitosti. Myslím, že do tejto skupiny s určitosťou môžem zaradiť aj Author Šela Marathon, ktorý si v priestoroch hradu Helfštýn odkrútil svoj 15. ročník. Na Morave si tak opäť mohli zmerať sily stovky bikerov...
Výhercovia štartovného na MTB maratón Levočské vrchy a Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.