Najnovšie články z kategórie Maraton

Prehľad maratónov roku 2013

Bilancovanie starého roka už máme za sebou, novoročné predsavzatia a plány sú nastavené. Dátumy maratónov pomaličky plnia kalendár aj v roku 2014. Nie je teda hádam na škodu obzrieť sa po minulej sezóne a pripomenúť si miesta a preteky, na ktoré spomíname a ktoré plánujeme navštíviť. Prinášame Vám teda stručný maratónsky prehľad roku 2013. Doplnený Stupavský a Bikefest maratón.
1. zimný mtb maratón 2014

Propozície k blížiacemu sa 6. ročníku Slovak winter MTB & Running Trophy.
Craft Bike Transalp 2013

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
Slovenský pohár MTB 2013

Spýtali sme sa viceprezidenta SZC zodpovedného za MTB - Ing. Jána Žilovca ako hodnotí uplynulú sezónu Slovenského pohára v MTB
Haute Route Alps 2013, II. časť

Pokračovanie reportáže z cestných etapových pretekov Haute Route Alps 2013. Prvú časť nájdete TU
Fotogaléria z Púchovského MTB maratónu 2013

Fotogaléria z tretieho ročníka Púchovského MTB maratónu. Maratón nadväzujúci na tradíciu legendárnych Púchovských serpentín tento rok poznačilo daždivé počasie. Aj napriek dažďu sa na štart postavila približne stovka štartujúcich. Maratón bol zároveň záverečným kolom Valašsko - povážskej MTB série. Celkovým víťazom sa už tradične stal český jazdec Karel Hartl s časom 02:09:29. Kompletné výsledky nájdete TU
Maratónska stálica Karel Hartl: „Obdivuji všechny pracovité a skromné lidi“

Karel Hartl je už niekoľko rokov tradičným a dobre známym účastníkom slovenských a českých MTB maratónov. V dnešnom rozhovore sa dozviete viac o začiatkoch, koníčkoch ale tiež tréningu tohto vždy usmiateho maratónca.
Haute Route Alps 2013

Čo si predstavíte keď sa povie Haute Route? Zopár ľudí si možno spomenie že sa takto volá náročná 180km trasa v Alpách medzi francúzskym Chamonix a švajčiarskym Zermattom na ktorú sa každý rok vydávajú odvážlivci či už po svojich,alebo na lyžiach. A čo si predstavíte keď sa povie Haute Route a bicykel?
Súťaž o dve štartovné na Púchovskom MTB maratóne 2013

Bikeri z Púchova si pre vás v spolupráci s MTBiker.sk pripravili súťaž o dve štartovné na blížiacom sa treťom ročníku Púchovského MTB maratónu.

Pravidlá súťaže sú ako vždy veľmi jednoduché. Stačí správne odpovedať na nižšie uvedenú otázku a pri troche šťastia zo správnych odpovedí vyberieme práve Vás!

Okrem súťaže, predĺženia dlhej trate a pridania kategórie pre tandemistov, si Bikeri z Púchova pripravili na tomto ročníku Púchovského maratónu ešte jedno prekvapenie, o ktorom sa dozviete už čoskoro. Viac informácii o akcii nájdete v propozíciách alebo priamo na webe www.bikerizpuchova.sk

Kráľovský Kráľovský MTB maratón

Keď som si mal vybrať Bratislavu alebo Spiš, tak som volil ako vždy jednoznačne vychodňare, bo tam najsamľepšie ľudze na calom švece. Aj teraz sa 24.8.2013 v dedine Granč-Pertovce, neďaleko Spišského hradu, uskutočnil 6. ročník Kráľovského MTB maratónu. Bol to naozaj kráľovský maratón, ktorý si napriek svojej obrovskej náročnosti zaslúži byť vysoko v mojom osobnom rebríčku maratónov.
Horal Tour 2013

MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Fotogaléria Horal 2013

Fotogaléria z vysokohorského cyklomaratónu v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier, ktorý bol zároveň druhou etapou preteku Horal Tour. Na štart dlhej trate sa v sobotu ráno za jemného dažďa postavilo viac ako 80 pretekárov. Po 130km, prejazde Kráľovej hole a rýchlych zmenách počasia sa do cieľa dostal ako prvý Ján Hruška s časom 6:42:00.4. Kompletné výsledky nájdete tu