Najnovšie články z kategórie Novinka

Novinka: Prichádza Grizl -  nový gravel od Canyonu

Novinka: Prichádza Grizl - nový gravel od Canyonu

Trh s gravelmi dnes už vyzerá stabilnejšie a pri výrobcoch to už nie je len o tom, či tieto modely vôbec vyrábať a predávať.
Test: Tufo Swampero -  nič ma nemôže prekvapiť

Test: Tufo Swampero - nič ma nemôže prekvapiť

Ak aj vy patríte k zarytým gravel jazdcom, ktorí sa tešia na každé počasie a neodkladajú bicykel ani pri blate alebo mínusových teplotách, tak sa pohodlne usaďte a prečítajte si moje skúsenosti s pneumatikami Tufo Swampero.
Test: Canyon Spectral CF 8.0 - 29-palcová dokonalosť

Minulý rok som mal možnosť testovať takmer na chlp rovnaký Spectral, no postavený na "menších" kolesách. Pre rok 2021 prišiel Canyon s 29” verziou a práve na ňu sa pozrieme v teste.
Test: Canyon Stoic 4 – v jednoduchosti je krása

Záujem, ktorý počas minulého roka vyvolalo predstavenie modelu Stoic, zodpovedal naladeniu jazdcov pre technickejšie jazdenie. V najvyššej verzii Stoic 4 sme ho dostali aj my do redakčného testu.
SRAM GX Eagle AXS – horúca elektrizujúca novinka

Elektronické radenie síce nie je ničím novým, avšak najčastejšie sme ho mohli vídavať len v top sadách. SRAM však tento problém vyriešil jednoducho – obľúbená sada GX Eagle tentokrát prichádza v elektronickom bezdrôtovom prevedení.
Nechajte sa zviesť nemeckou precíznosťou – horské modely Ghost 2021 PR článok

Nechajte sa zviesť nemeckou precíznosťou – horské modely Ghost 2021

Nemecký výrobca presne vie, čo je korením horskej cyklistiky. Podľa ich osvedčeného receptu je namiešaná aj kolekcia pre rok 2021, v ktorej nebudú chýbať ako tradičné kúsky, tak aj očakávané novinky.
Unboxing: Cannondale SystemSix Carbon Ultegra 2021 - rýchlosť na každý deň

Už neplatí, že aero model má byť len rýchly. SystemSix to namiešal tak, že okrem ušetrených wattov získavate prekvapivo univerzálny bicykel.
Unboxing: Cannondale Scalpel Carbon 3 2021 – jednonohý pretekár

Pretekárska DNA v kombinácii s originálnym prístupom k tvorbe vlastných komponentov, doplnená o skúsenosti z podujatí svetových úrovní. Stane sa tento model aj vašou zbraňou k úspechu?
Test: Rock Machine Blizz TRL 70-29 2021 – hardtail, ktorý zvládne aj hrubšie zaobchádzanie

Značka Rock Machine predstavila pre rok 2021 nový model Blizz TRL – agresívnejšiu verziu roky používaného Blizzu. Viac o ňom sa dozviete v nasledujúcom teste.
Unboxing: Ghost Nirvana Tour Base – za tisícku aj s tretrami

Ak je rozpočet na začatie s horskou cyklistikou 1000 €, tak model Nirvana toto splní a ostane aj na nákup príslušenstva alebo tretier.
Horské modely Giant 2021 - každému podľa jeho chuti PR článok

Horské modely Giant 2021 - každému podľa jeho chuti

Horské bicykle vo všetkých formách - aj tak by sa dala opísať kolekcia výrobcu Giant pre rok 2021. Okrem známych a overených klasík sa môžete pripraviť aj na novinky.
Kellys 2021 - svetové bicykle s domácim rodokmeňom PR článok

Kellys 2021 - svetové bicykle s domácim rodokmeňom

Kellys v týchto dňoch predstavuje svoju celkovú ponuku modelov na rok 2021. Medzi nimi je viacero odlišných kúskov v početných prevedeniach, zameraných na individuálne potreby jazdcov.