Najnovšie články z kategórie Okolo Slovenska

Video: Iný pohľad na TV prenos z cyklistiky - Okolo Slovenska 2022

Tušíte, čo všetko treba pripraviť, aby sa podaril špičkový televízny prenos z pretekov? Ako to funguje, čo je pripravené dopredu a čo sa môže pokaziť?
Pozvánka: Okolo Slovenska 2022 – zrkadlové UCI preteky už onedlho

Okolo Slovenska sú preteky, ktoré každoročne v septembri usporadúva Slovenský zväz cyklistiky a vodia nás krásami Slovenska. V termíne 13. – 17. septembra sa uskutoční už 66. ročník.
Video: Finále Okolo Slovenska 2021 - Sagan, zákulisie a falošný Froome

Veľkolepé finále najsilnejšieho ročníka Okolo Slovenska v histórii. Uži si zmätok a tlačenicu po dojazde, pohľad do tváre svetových hviezd a milý omyl s falošným Froomom.
Pozvánka: Okolo Slovenska 2021 plné lákadiel - Sagan, Froome, Eurosport

Okolo Slovenska 2021 bude vo viacerých ohľadoch naj. Nabitá je štartová listina, favoritom je P. Sagan, do sveta ukážeme Slovensko vďaka prenosom Eurosport.
Video: Okolo Slovenska 2020 - VIP prístup do zákulisia

K exkluzívnym záberom zo zákulisia vám pridáme aj zaujímavé informácie o najprestížnejších pretekoch na Slovensku.
Video: Okolo Slovenska 2018 - krátky zostrih z vydareného podujatia

Nedávno skončené domáce podujatie zanechalo výborný dojem aj u top tímov a jazdcov. Pozrite si videoklip, ktorý zachytáva atmosféru a kvaitné športové výkony.
Okolo Slovenska 2018 – Alaphilippe potvrdil formu, Haring víťazom bodovačky

Favorizovaný Francúz Julian Alaphilippe z tímu Quick-Step Floors sa stal celkovým víťazom 62. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska (kat. UCI 2.1).
Okolo Slovenska s kvalitou z World Tour na čele s Alaphilippom, či Terpstrom

Už len pár dní zostáva do štartu najprestížnejšieho domáceho cyklistického podujatia, 62. ročníka pretekov Okolo Slovenska. V termíne 12.-16. septembra sa na slovenských cestách predstavia aj tímy World Tour na čele s mnohými hviezdami.
Okolo Slovenska bez Sagana, v nomináciách aj Alaphilippe, Terpstra a Oss

Na septembrových cestných pretekoch Okolo Slovenska sa podľa posledných informácií nepredstaví trojnásobný majster sveta Peter Sagan.
Na Okolo Slovenska premiérovo aj BORA-hansgrohe a Quick-Step Floors

Posun termínu z júna na 12. - 16.  september 2018, aj účasť World tímov. To sú dve významné charakteristiky, ktorými sa do histórie zapíše 62. ročník našich najvýznamnejších cyklistických pretekov Okolo Slovenska.
Na Okolo Slovenska triumf Slovinca Tratnika, najlepší Slovák Patrik Tybor skončil siedmy

Víťazom 60.+1. ročníka pretekov Okolo Slovenska sa stal Slovinec Jan Tratnik z tímu CCC Sprandi Polkowice. Záverečná 4. etapa so štartom aj cieľom v Trnave (152,5 km) sa stala korisťou Rusa Ivana Savického z tímu Gazprom-RusVelo.
Šprint v Banskej Bystrice pre Estónca Räima, Tybor na 17. mieste

Víťazom 1. etapy na 60.+1. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Levoče do Banskej Bystrice (211,8 km) sa vo štvrtok stal Estónec Mihkel Räim z izraelského tímu Cycling Academy.