Články v kategórii 'Okolo Slovenska' (13 - 24 z 33 článkov)

Finetto celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska

12.06.2016 2 824 1

Celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, patriacich do seriálu Europe Tour a kategórie 2.2., sa stal Talian Mauro Finetto z tímu Unieuro Willier. Slovinec Jan Tratnik z tímu Amplatz-BMC bol zasa hrdinom nedeľňajšej záverečnej 5. etapy, keď na trase dlhej 121,9 km medzi Bojnicami a Piešťanmi dosiahol víťazný čas 2:39:39 h. Druhý skončil v rovnakom čase jeho partner z úniku Nemec Florian Bissinger (BSA Greenlife).
Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov

06.06.2016 2 962 4

Nadchádzajúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 12. júna) bude jubilejný, rekordný a podľa profilu jednotlivých etáp aj výrazne atraktívny. Jubilejný preto, lebo najstaršie a najvýznamnejšie cyklistické podujatie na Slovensku napíše už 60. kapitolu. Rekordný preto, že sa na ňom zúčastní historicky najvyšší počet 24 tímov zo 16 krajín a celkovo 144 cyklistov, medzi nimi 21 Slovákov.
60. ročník Okolo Slovenska vyvrcholí v Piešťanoch

13.05.2016 3 246 6 2

Cyklistické preteky Okolo Slovenska napíšu o necelý mesiac od utorka 7. júna do nedele 12. júna jubilejnú 60. kapitolu. Na najstaršom a najvýznamnejšom podujatí na Slovensku sa bude bojovať nielen o celkové prémie v hodnote 20 000 eur, ale aj o 226 bodov do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Slovák Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska

14.06.2015 1 835 1 1

Cyklista tímu Tinkoff-Saxo jazdiaci v drese slovenskej reprezentácie Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Nového Mesta nad Váhom do Bratislavy a merala 123,5 km.
Na Okolo Slovenska sa od 10. do 14. júna predstaví maximálne 138 cyklistov z 23 tímov - Termníny a lokality jednotlivých etáp

04.06.2015 2 390 1

Na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska príde sedemnásť kontinentálnych, tri reprezentačné a tri klubové celky. Domáce farby budú obhajovať reprezentácia SR aj s Jurajom Saganom či Michaelom Kolářom, Dukla Trenčín a CK Banská Bystrica. Na Okolo Slovenska sa predstavia niektoré zaujímavé zoskupenia.
Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska

07.06.2014 2 140 0

Polivoda sa stal celkovým víťazom 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Kolss dosiahol najväčší úspech kariéry. Sobotňajšiu záverečnú 5. etapu z Levíc do Bratislavy (178,6 km) vyhral v špurte pelotónu ďalší Ukrajinec Andrij Kulyk, ktorý triumfoval pred Talianom Christianom Dellem Stellem a Romanom van Udenom.
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

07.06.2014 1 385 0

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča

05.06.2014 1 899 0

Kráľovská etapa 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Liptovského Hrádku do Handlovej, ktorá merala 173,8 km, sa stala korisťou Slováka Maroša Kováča. Jazdec tímu Dukla Trenčín Trek triumfoval v šprintérskej koncovke. Žltý dres lídra si udržal naďalej Ukrajinec Alexander Polivoda z tímu Kolss. Na trati štvrtkovej etapy boli štyri horské a dve rýchlostné prémie.
Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

31.05.2014 4 168 8 1

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.
Na Okolo Slovenska početný pelotón i štyri ProTour farmy

29.05.2014 2 039 0

Najväčšie etapové cyklistické preteky pod Tatrami Okolo Slovenska napíšu od 3. do 7. júna už svoju 58. kapitolu. Na slovenské cesty zavíta početný pelotón, v ktorom bude maximálne 138 cyklistov z 23 tímov. Na štarte sa zídu pretekári z 28 rôznych krajín. Etapovými centrami 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska budú Stropkov, Liptovský Hradok, Handlová, Levice a Bratislava. Na pelotón čaká 722,4 km.
Okolo Slovenska tentoraz zo Stropkova do Bratislavy

20.03.2014 2 611 1 0

Etapovými centrami 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska budú od 3. do 7. júna Stropkov, Liptovský Hradok, Handlová, Levice a Bratislava. Na pelotón, v ktorom bude maximálne 132 cyklistov z 22 tímov, čaká 722,4 km. Prvýkrát v histórii organizátori predstavili trasu na slávnostnej prezentácii, ktorá sa uskutočnila v utorok v Bratislave.

MŠVVaŠ SR nadelilo dotácie zväzom aj podujatiam

28.03.2013 1 232 1 0

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (MŠVVaŠ SR) zverejnilo na svojej internetovej stránke http://www.minedu.sk výšku dotácií jednotlivým športovým zväzom a podujatiam, ktoré sa na Slovensku uskutočnia v roku 2013.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 374)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 097)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 765)
  4. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 983)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 835)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 496)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 389)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 747)
  10. Rozhovor: Cyklista s nadhľadom - najvyšší MTBIKER Cepo (5 683)