Články v kategórii 'Peter Sagan' (693 článkov)

Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

05.12.2018 3 112 6

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Fotografie, ktoré obleteli celý svet

31.10.2018 2 735

Počasie vonku v týchto dňoch už tomu síce nenasvedčuje, ale v skutočnosti to nie je tak dávno, čo sme s napätím sledovali tohtoročnú Tour de France. Peter Sagan a jeho dramatické dojazdy do cieľa nenechávali nikoho chladným. Po návrate z práce sme rýchlo zapínali obrazovky a prežívali jeho úspechy aj pády.
Simon Yates už istým víťazom UCI WorldTour, Peter Sagan na 2. mieste

16.10.2018 1 641

Britský cyklista Simon Yates (Mitchelton-Scott) je už istým víťazom prestížneho hodnotenia UCI WorldTour, kde sa rátajú výsledky z najväčších podujatí v sezóne.
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

25.09.2018 1 540

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Pripravte sa aj vy na cestné majstrovstvá sveta 2018

21.09.2018 2 021

Už zajtra štartujú jedny z najvýznamnejších pretekov medzi cestnými cyklistami (a nielen nimi), majstrovstvá sveta. Ich dejisko je tento rok situované v Rakúsku, konkrétne v Innsbrucku.
Vuelta 2018 – malé zhrnutie

18.09.2018 1 365

Ani sme sa nenazdali a aj posledná z tria Grand Tours našla svojho víťaza. Po Froomovi na Gire, jeho tímovom kolegovi Thomasovi na Tour de France, sa víťazom na Vuelte stal Angličan Simon Yates, získavajúci prvenstvo na Vuelte po 2. krát pre Veľkú Britániu.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky a Detská tour Petra Sagana

17.09.2018 2 741

Členovia Športového klubu Topoľčianky pripravili na sobotu 22.9.2018 záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana a na nedeľu 23.9.2018 tretí ročník MTB pretekov pod novým názvom Región Nitra Cyklomaratón.
Dianie na Vuelte počas druhého bloku

06.09.2018 1 244

La Vuelta je v plnom prúde a práve prebiehajúci druhý blok začína dotvárať celkovú charakteristiku, tým sú samozrejme kopce. A to veľké... Pozrime sa na doterajšie dianie a očakávania v nasledujúcich etapách španielskej krásky.
La Vuelta 2018 - na čo sa môžeme tešiť?

20.08.2018 2 504 2

Tretie a zároveň posledné tohtoročné trojtýždňové etapové preteky sa nezadržateľne blížia. 25. augusta 2018 odštartuje Vuelta a Espaňa v Malage.
Výbava Petra Sagana do horúcich dní

09.08.2018 4 824

Po miernom ochladení na začiatku prázdnin sa nám leto zase rozbehlo na plné obrátky a vyzerá to tak, že na nás ešte niekoľko poriadnych horúcich dní čaká. Čo nosí náš najlepší cyklista Peter Sagan v podobných podmienkach?
Okolo Slovenska bez Sagana, v nomináciách aj Alaphilippe, Terpstra a Oss

06.08.2018 2 897 4

Na septembrových cestných pretekoch Okolo Slovenska sa podľa posledných informácií nepredstaví trojnásobný majster sveta Peter Sagan.
Tour de France 2018 – a je dobojované

30.07.2018 2 921 1

Trojtýždňový kolotoč, ktorý je skutočne veľkolepou oslavou cyklistiky, je po včerajšom tradičnom finále v Paríži definitívne za nami. Tohtoročná Stará dáma bola mimoriadne náročná, bohatá na prekvapenia a vzišiel z nej nejeden hrdina.
Video: Peter Sagan víťazom 2. etapy - oblečie si žltý dres lídra pretekov a je aj na čele bodovačky

08.07.2018 4 089

Trojnásobný majster sveta po deviaty raz v kariére vyhral etapu na Tour de France a pripísal si 37. pódiové umiestnenie (9-19-9) na najslávnejších pretekoch. Celkovo v profikariére sa dostal na métu 107 triumfov a v tomto roku na šesť.
Peter Sagan sa stal majstrom Slovenska - na 192 km trati vyhral po vyše 80-kilometrovom sólovom úniku

24.06.2018 5 566 5

Skončil s veľkým náskokom pred zvyškom pelotónu, pričom jeho brat Juraj skončil na 2. mieste.
Peter Sagan chváli organizátorov Tour de Suisse aj seba za rekordné zápisy

19.06.2018 1 981

Sagan je opäť o čosi lepšie naladený pred Tour de France. Práve skončené preteky Okolo Švajčiarska priniesli trojnásobnému majstrovi sveta a lídrovi tímu BORA-hansgrohe vylepšenie dvoch rekordných zápisov.
Pozvánka: Majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky v cestnej cyklistike 2018

17.06.2018 5 785 2

Oficiálny začiatok tohtoročného leta sa bude niesť v znamení spoločných majstrovstiev ČR a SR v cestnej cyklistike.
Sagan zvíťazil v 2. etape na Okolo Švajčiarska

10.06.2018 2 469

V záverečnom hromadnom špurte zdolal Kolumbijčana Fernanda Gaviriu z tímu Quick-Step Floors a na treťom mieste skončil Austrálčan Nathan Haas v drese Kaťuše-Alpecin.
Peter Sagan v Kalifornii už tento víkend na podujatí Truckee Dirt Edition

04.05.2018 3 865

Nie je tajomstvom, že Peter Sagan miluje Kaliforniu, a to je dôvod, prečo sa tam tento rok nepredstaví iba na obľúbených pretekoch WorldTour Amgen Tour of California (13.- 19. 5.).
Giro d´Italia bez Slovákov, v zostave BORA-hansgrohe chýbajú Peter Sagan aj Majka

02.05.2018 1 645

Stoprvý ročník cyklistických pretekov Giro d´Italia bude bez slovenského zastúpenia. Dva dni pred piatkovým Grande Pardenza, čiže Veľkým štartom v izraelskom Jeruzaleme, sú známe súpisky všetkých 22 zúčastnených tímov a v osmičke BORA-hansgrohe nie je slovenský cyklista.
Peter Sagan zakončil klasikársku jar štvrtým miestom na včerajších pretekoch Amstel Gold Race

16.04.2018 1 977

O tom, že sezóna letí neuveriteľne rýchlo svedčí aj fakt, že Peter Sagan včera absolvoval posledné preteky jarnej časti. Ako sa mu počas nej darilo?
Paríž-Roubaix a odpoveď hodná svetového šampióna

09.04.2018 6 914 22

Náš Peter Sagan opäť raz nechal naplno prehovoriť svoje nohy a zapísal sa medzi legendy svetovej cyklistiky.
Video: Obaja Saganovci na Paríž-Roubaix už tento víkend

05.04.2018 2 187 2

Peter Sagan sa na „pekle severu“ zatiaľ umiestnil najlepšie na šiestom mieste. Vylepší si v nedeľu svoju štatistiku?
Sportful a Peter Sagan opäť spolu

01.04.2018 5 403

Tím s Petrom Saganom vo svojom strede BORA-hansgrohe, bude v sezóne 2018 obliekať taliansky Sporful. V novom dizajne môžete vyraziť aj vy...
Gent-Wevelgem a dokonalé načasovanie formy Petra Sagana

26.03.2018 2 409

Túto klasiku mnohí považujú za ideálny test svojej aktuálnej formy pred modlami s názvom Okolo Flámska a Paríž-Roubaix. Peter Sagan a jeho tím poslal jasný odkaz.