Najnovšie články z kategórie Pp

Krátke nohavice pre dlhé a náročné výjazdy PR článok

Krátke nohavice pre dlhé a náročné výjazdy

Dobrých cyklistických nohavíc nie je nikdy dosť. V súčasnej dobe je na trhu skutočne obrovská ponuka určená pre všetky výkonnostné kategórie cyklistov. V dnešnom malom predstavení sa pozrieme na niektoré produkty, ktoré sú určené na dlhšie a náročné výjazdy a ktorých vlastnosti ocenia najmä cyklisti tráviaci v sedle väčšie množstvo času.
Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky PR článok

Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky

Pri úplne pohodových výjazdoch si často vystačíme aj s bežnou stravou. Ale keď tempo stúpne, nie je od veci mať so sebou niečo ľahko stráviteľné a pritom aj niečo, čo zasýti. Práve na tento účel sa ideálne hodia tyčinky.
Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov PR článok

Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov

Aj počas zimy sa dajú užiť výjazdy v lese, alebo aj na cestách. Treba sa však správne vyzbrojiť proti chladnému počasiu, ako aj ďalším nepriaznivejším podmienkam. Poďme sa spolu pozrieť na niektoré užitočné časti výbavy, ktoré by pri zimných výjazdoch nemali chýbať.