Najnovšie články z kategórie Pp

Drobnosti, ktoré vedia pomôcť PR článok

Drobnosti, ktoré vedia pomôcť

Sú veci, ktoré vedia výrazne uľahčiť problémy na výjazde alebo pri každodennom servise. Dnes sa na niekoľko takých pozrieme.
Vhodné doplnky pre regeneráciu PR článok

Vhodné doplnky pre regeneráciu

Naše telo sa zlepšuje aj mimo tréningu, a ak chcete tento efekt zvýšiť, je dobré mu dodať všetko, čo potrebuje.
Oblečenie do horúcich dní PR článok

Oblečenie do horúcich dní

Podávať výkon počas niekoľkých hodín je riadna fuška – najmä, keď sa k tomu pridá poriadne teplé počasie. Vtedy potrebujete mať na sebe niečo, čo dokáže spoľahlivo odviesť pot a udržať správnu teplotu tela.
Výbava na preteky – čo sa môže hodiť PR článok

Výbava na preteky – čo sa môže hodiť

Pre mnohých sú preteky koníčkom a zdrojom motivácie, pričom tieto podujatia preveria nielen samotných jazdcov, ale aj výbavu. Prinášame niekoľko vhodných tipov.
Výbava do terénu pre trail a enduro PR článok

Výbava do terénu pre trail a enduro

Odolnosť v tomto segmente je dôležitým atribútom na rozdiel od hmotnosti, ktorá nehrá tú najdôležitejšiu úlohu.
Letné dresy - komfort na prvom mieste PR článok

Letné dresy - komfort na prvom mieste

Nie je nič horšie ako jazda v oblečení, ktoré poriadne nedýcha. Zamerali sme sa preto na dresy, ktoré vedia ponúknuť vysokú funkčnosť a budú vašim verným spoločníkom pri prekonávaní letných horúčav.
Špecifické dámske modely bez kompromisov – cestná cyklistika aj MTB PR článok

Špecifické dámske modely bez kompromisov – cestná cyklistika aj MTB

Cyklistika nie je športom výlučne pre mužov (aj keď sa to niekedy tak môže javiť). Svoje miesto v nej majú aj dámy, pre ktoré výrobcovia bicyklov každoročne pripravujú špeciálne modely.
Krátke nohavice – leto klope na dvere PR článok

Krátke nohavice – leto klope na dvere

Leto k nám tento rok dorazilo s vysokými teplotami pomerne nečakane. K tomu celému patrí aj jemná zmena šatníka, pričom dnes sa pozrieme na to základné – krátke nohavice.
Detské modely do 600 € – zábavné a bezpečné PR článok

Detské modely do 600 € – zábavné a bezpečné

Asi sa zhodneme na tom, že ak v posledných rokoch vidíme deti vonku, na športoviskách či na bicykli, tak nám poskočí srdce od radosti. V dobe, keď sa mnoho času trávi na sociálnych sieťach a internete, je dobré ich podporovať v športe od začiatku.
Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou PR článok

Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou

Blato, nespevnený povrch, kamene - aj to patrí k jazdeniu v teréne. Preto určite nie je dobré takéto situácie zbytočne podceniť, ale zvoliť si poriadny kus „gumy“.
Svižné allmountain do 4 000 € - univerzálne modely pre väčšinu terénov PR článok

Svižné allmountain do 4 000 € - univerzálne modely pre väčšinu terénov

Ak chcete vysokohorský terén maximálne využiť a dostať sa k tým najlepším zjazdom vlastnými silami, práve tieto modely by mohli byť to pravé.
Prilby a chrániče ako základ bezpečnosti PR článok

Prilby a chrániče ako základ bezpečnosti

Už od roku 2003 je prilba povinnou výbavou profesionálov. No aj pri hobby jazdcoch by to mala byť úplná samozrejmosť a výrazne pomôcť pri páde vám môžu aj chrániče.