Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Kaktus Bike Karloveský kros – XC, kde nie je núdza o dobrú zábavu

Všetkých milovníkov cross country, teda jazdy na technických okruhoch, poteší podujatie s názvom Karloveský kros, ktorý je zároveň 3. kolom Župného pohára.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
Video: Túžba pokračovať ďalej môže byť niekedy väčšia ako zdravý rozum

Cyklisti sú skutočne bojovníci, no všetko má svoje hranice - tentoraz pomohlo aj šťastie.
XCO SKI Drozdovo 2017 aj s cyklistickou elitou

Máme za sebou 4. kolo Slovenského pohára v XCO, ktoré sa konalo 14. 5. 2017 v športovom Ski areáli Drozdovo.
Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón  - krásne prostredie a výživné stúpania

Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón - krásne prostredie a výživné stúpania

Ak máte radi dlhé stúpania, nenechajte si ujsť maratón Rajeckou dolinou, ktorý vás zavedie do oblasti Lúčanskej Malej Fatry.
Detská tour Petra Sagana 3. kolo - 500 detí na štarte

Premiéra Detskej tour Petra Sagana v Nitre vyšla na výbornú.
Pozvánka: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - nové podujatie v rámci ŠBOT

2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR budú hostiť po novom Dohňany, ktoré ale v oblasti MTB nie sú žiadny nováčik.
Dneš štartuje Giro d´Italia a bude sa na čo pozerať

Tento rok oslavuje Giro 100 rokov a ako inak, než poriadne náročnou trasou, ktorá sa radí k najťažším v histórii.
Pozvánka: Čo nás čaká v máji?

Dalo by sa povedať, že v máji už bude sezóna v plnom prúde, a tak sa pozrime na zopár zaujímavých akcií, ktoré nás čakajú.
Detská tour Petra Sagana 2. kolo - už medzinárodná súťaž

Už dlhšiu dobu sa tešíme z toho, ako Detská Tour Petra Sagana láka okrem slovenských nádejných „saganov“ aj deti z okolitých krajín, najmä z Českej republiky.
Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón - vstup do novej sezóny

Pretek som poznal len z propozícií, no niečo o ňom a trati mi prezradil kolega, ktorý ho šiel aj minulý rok. U mňa to bola teda premiéra a nevedel som, čo ma čaká.