Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón – tu má počasie svoje vlastné pravidlá

V roku 2004 bol Horal môj prvý bikový maratón. Dal som si trať Lejzi, dostal 3 defekty na modrých plášťoch Rubena a dobojoval do cieľa... zapáčilo sa mi to.
Reportáž: Kráľovské BajkoBranie – jazdenie ako sa patrí

Pred dvomi rokmi som traily v pohorí Branisko navštívil na pretekoch oficiálnych majstrovstiev SR v endure. Tu sa jazdili rýchlostné skúšky tak netypické, že buď si ich človek zamiluje, alebo sa na nich poriadne vytrápi. Tento rok som sa zamiloval.
Reportáž: Donovalský Drapák – keď 50 km rozhodne nepreletíte pod 2 hod.

Niektoré podujatia sú pomerne nenápadné, ale pritom ponúknu náročnú trať plnú krásnych úsekov v duchu „prírodného“ MTB. No a tie výhľady...
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2018 – víkend plný výziev

Tieto preteky patria k tým akciám, ktoré si rozhodne nemôžem nechať ujsť. Zaručuje vysokú dávku športovej aktivity a horúce počasie k tomu ako bonus. A inak tomu nebolo ani tento rok.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ 2018 - vydarený vstup medzi klasické MTB

Jakľofski bicigeľ má síce už svoju osemročnú tradíciu, doposiaľ však patril k menej známym MTB pretekom, ktoré sotva prekračovali hranice regiónu. Dnes je už všetko inak…
Reportáž: Salzkammergut Trophy – 12 hodín konečne pokorených

Júl je čas, kedy sa do Bad Goisernu chodím popasovať so svojou obľúbenou a už tradičnou výzvou. A samozrejme bolo potrebné oplatiť knokaut z minulého roku.
Reportáž: XCO Čertovo koleso 2018 – naozaj výborná trať

V nedeľu, 1. júla 2018, po dlhom roku čakania, sa na úpätí Javorníkov opäť roztočilo Čertovo koleso. Obec Lazy pod Makytou a jej miestna časť Čertov, hostili po 8-krát XCO preteky s parametrami 4,1 km a 220 metrov na jedno kolo.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – keď aj jedna lúka stačí

Jubilejný 20. ročník maratónu opäť nesklamal a predviedol náročnosť Súľovských tratí v plnej paráde. Tu vážne nie je ani meter zadarmo...
Reportáž: Sellaronda Hero - dokonalá maratónska aréna

Veľmi ťažko budete hľadať podobný pomer výškových metrov na kilometer, no podujatie s príznačným názvom Hero ponúka ešte oveľa viac. Vitajte v srdci Dolomitov....
Reportáž: 150 km a 4 000 výškových metrov plných radosti aj bolesti v podaní Granfondo Stelvio 2018

Jedno z najkrajších a najikonickejších alpských stúpaní a dalo by sa povedať aj vo svetovom meradle. Aké je to vyjsť úplne hore v jediný deň roka, kedy je cesta prístupná iba pre bicykle a užijete si ju naplno bez áut a motoriek?
Reportáž: 4. ročník Cyklo-Santé Kremnica – tradične netradičné MTB preteky

Predminulý rok som si bol vyskúšať netradičné XC preteky s traťou vedúcou aj priamo v uliciach starobylej Kremnice. Netradičný okruh, skvelá organizácia, ako aj celková atmosféra, ma opäť zlákali na aktívny sobotný relax.
Reportáž: FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP, alebo 50 odtieňov blata

Myslím, že veľa z vás už zažilo nejaký upršaný maratón, ktorý sa zmenil na blatový mordor. A teraz si skúste predstaviť, že by ste v takých podmienkach mali jazdiť dlhšie, oveľa dlhšie ako trvá bežný maratón.